Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Ruhsal nickler

| 9 Haziran 2009 Salı | , |
× Чıkayınca geçmiyor kokun
Kokumu yitirmekten korktum!
Işıgı en güzeL aLdığım yerdeydin ;
KaLbin.. ×
Ruhsal nickler
Yaşa bakma büyümedim hala sinek besliyorum.



Bazen sanatçı ruhunu yansıtmaktır.
SözcükLer sessizLeştiğinde konuşur onLar!
Ya aşkını gösterir ..
Ya da çöküşünü ..



o bénim sabrım émégim gönüL vérdigim
karsıLıgı oLmayan sévdamın mirası oLan ték sérvétim
vazgécémédigim ték gércégim
yürégimdé yasıyorum kéndimdé yasıyorum

###

Yaşanan Güzel Günler
Mazimi Oldu
Sevdiğim Adam Bana
Yabancı Oldu
Ağladım Her Gece
Yaşlar İçime Doldu
Hadi Sen Kıydında
Ben Kıyabilirmiyim



Perdeler hep kapalı
Ses yok
Sen yoksun
Bir saat var her saniyede kimsesizliğimi yüzüme vuran
Yüzüm ;
Kim bilir hangi açısına saklanmış aynanın
Lavaboma sürükledim az önce
Tüm ucuz rolleri…




Bir bavul dolusu cümle var defterimde.
Sen yollarina 29 harfle acı döşeyen bir şahsa 'yara' değilde
'yar' diyebilir misin ?




Kimin elindesin unutuldun mu sende sinsice??
çözüm sende canım zor mu geldi bu sonsuz bilmece??




géri sayıyorum ; üç iki bir sıfır éksi bir..
gittikçé soğuyor bu düş..
saydam artık gözlérim ki bu iyiyé işarét ....
ayrıLıkLarımın HepSiHa ßi eKsik ha ßi fazLa anLataCak kimsem oLmadı anne KorKmuyorumKorkmuyorum ağLamaktançünkü ağLayacak gücüm kaLmadı anne

Hafife aLma aŞk koYar iNsana

Yeter arTıK KarŞıma cıKma ßana öyLe güzeL ßaKma eriyor ßedenim YanınDayken.Dur! Daha da canımı YakMa
ağlatan sözler
cıKmaz akLımdan Haziran aKşamLarı

saKın ßir ßaşkasını seni sevdiğim Kadar seVme.saKın eLLerini Tutma

aMan ßir ßaşKasını Seni özLediğim gibi özLeme.Çeker gider Dayanamassın

Resmini yaKtım dün gece KüfürLer ettim Sessizce

siqaramın duManıyLa yazDım adını karanLığa

GözLerinin yeşiLini özLedim

o eLa gözLerinde ßen yoktum

ßiLmezLer nasıL sevdiK aşKımßiLmezLer nasıL yandık

Hani yıLdızLar şahitti.Neden görmezLer artık.

Hani durmaz dönerdi dünya! biz deli sevdalıydık

ßir ömrüm daha oLsaydı aH uqruna vermesmydmm
aŞk herŞeye deqer seninLe anLadım.ßin yıL gecse sürer içimDe rüzqarın

O yaLan sözLere sakın inanma SeneLer geçse de seven unutmaz

Seni ben unutmak istemedim ki Uzayan yollara neden inandın Sevenler verdiği sözden döner mi Şu yalan yıllara neden inandın



yaSaman geReken duNya asLında HayaLındekidiR .. Ya Acıyı cekiCekSın yda AcIyı HıssedeRek öLüCekSin !!


son çığlık gibi sessizim

qüLümserim..içime düser qözyasLarım




AGLAMAK ICIM GOZDEN YASMI AKMALI
.DUDAKLAR GULERKEN INSAN AGLAYAMAZ MI..?
SEWMEK ICIN GUZELEMI BAKMALI..?



*Uçurumları sevenlerin kanatları olmalı.





Hey sen b ü y ü k oyna iyi düşün. . . Yap-a- y a l n ı z s ı n)
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları