Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Aşkı ifade etme nickleri

| 14 Haziran 2009 Pazar | , |
Kül olmus ates yanarmibuz tutmus su akarmisu gözler seni sevdi BASKASINA BAKARMI.

Uykudan uyaninca insani uyandigina pisman eden geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasin Bitanem!..
sessizliğiöle gelir yorgunluğumla giderim şu dünyaya dertli gelmmiş dertli giderim..!
Aşkı ifade etme nickleri
dén!Z b!lé kumdaki izini silér ama bén!m kalbimdeki sefgiyi hiç kimse siléméz…!

çimen bir mutlulukturr bastığın anda çürür ben o çimene doğduğum an basmışım..!

doğarken neden ağladığımızı yaşarken anlarız..!

insanlar hep ölür,ölüler hep gömülürr benm sfqim ne ölür nede gömülürr..!

resti çektim bu sahte hayata artık yaşamayacağım derken!! sen çıktın karşıma…


Seni benim kadar seven sana benim kadar hasret kalsin
Bulutlar arasinda göz kirpan günes gözlerin kadar güzel olsaydi günese vurulurdum. Ama ben sana vurgunum çünkü ; hiçbir zaman solmayan sevda günesimsin.

Ask denilen kelimeyi sarkilardan duyardimSen çikinca karsima kendimde seni buldumInsanim hakkim degilmi?Seni çok seviyorum…Askin cehennemine düsmüsüm yaniyorum
Yeni duygusal aşk nickleri
ßîzdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz ¡§¥ãNKãR’ıZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz
anlamlı sözler
Ne içimde seni unutmak gibi bir his var..nede askimi körükleyen bir rüzgar..ne seni görmeyecek kadar güçlüyüm..nede görmeye dayanacak kalbim var

TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz

Güller hep ellerinde açsin ama dikenleri batmasin.Sevda hep seni bulsunama seni yaralamasin.Mutluluk hep yüregine dolsunama beni unutturmasin.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları