Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Sıradışı msn nickleri

| 26 Aralık 2008 Cuma | , |
...ҳ̸Ҳ̸ҳ_SeSsİzLiK_ҳ̸Ҳ̸ҳ...

AranıLan TeseLLiLer Neden Hep meşguLe Düştü..

ÖyLé ßir $arkı DinLémk İstiyormki İntihara Té$ébüs Ettirsn,ÖyLé ßir MutLu OLmk İstiyormki ßéni Hayata ßağLasın,İmkansız Mı..??

né éL!mdn †u††uLr né yüzüMé qüLdüLér ß! qün 0Lsn öLmüné séwmediLr ßén séwd!m ßa$kasna wérd!Ler ßana ßu dünyda mu†LuLuq Haramm$ méqéR

NoKtA dEqiL,ViRgÜl KoYdUm ÖyKüMe...!!!

AsıLı KaLdIm BıR iPiN uCuNdA...!!!!

$imdi SensizLiqe qüLümsüyorum.. U¢uRumun kıyısında..

Ya aL götür ßéndéki Séni Yada GéL tamamLa ßéndéki ßéni . . .

Karanlik dünyNe Oldu Ne Oldu Ne Oldu dertler ve ben,aklimdaki tek düsüncem,mutluluk ve sen......

d@y@n y@lnızlığımmm.......
koLay yoL yoq oLmaya giden,ağır ağır yoLa dönüLür eLßet..
Aşk nickleri ,msn nickleri , güzel nickler
yüxek doz a$k aLıp ßurda mutLu öLsek ya..
YeteR ßu Defa ßu i$ ßitioR ...a$k Dediğin Tuzak Canımı Yakıyor...



İstemek Unutmaya Yetmedi İstemek Seni ßana qétiRmedi...



Hiç Bishe SöLeme Duymam AnLamam Hayat ßir Mucize Dü$éR Zaman Zaman
KaranLık $art Ko$mu$ YanLısLıqı ßana.Aynama ßaktım Yiné Kimsé Yok.ßi Kıs Sadécé Vé ßi Kach Su DamLası...döküLür yéré kırmızı kan soqukta! kimin umrunda..??


Ne hatıraLarımız wardı ..
ama hep eSki defterde kaLdı .)




cok kıSkanıyorum Seni ..
ßak hayatLa ßiLe daLga Geciyorum


aLdı diye Seni ..!



yanLız kaLmak iStiyorum kaLßinde..
ona tekrar ßakarken seni hissetmek !


Sevmiyorum artIk yanLız geceLeri...
hiCmi özLemiyorSun ßeni?
vicdanSız SerSeri ...


kanım cekiLiyor dostLar...
ayrıLıkLarın en dokunuLmaz
$ahidiyim..



Çünkü seni
Sevmeye Linkleri Sadece Kayitli Uyelerimiz Gorebilir. Uye Olmak Icin Tiklayiniz... görmeye gücüm yok benim
Basit bir cümleden ibaretim
Seni unutmaya çok istekliydim
Beceremedim ..


O'nlar bilselerde söylemezler gerçeği
Hayata bir adım daha yakınım . . .
---X---x---X---x---X---x---X---x---X---x---X---x---X---x




Açık Denizlerde Sandalıma
Veda Etmişim. . .
---X---x---X---x---X---x---X---x---X---x---X---x---X---x




Nereye konur,aşk göz önünde bir yere mi?
Güvendiğin kadarıyla her yere mi?
İlah gibi yaşatırsan varım dedi,
Ne olursa kabulum;özledim onu...



****



Yerde misin gökte misin?
Gizlendiğin yerden çıkıp gelir misin?
Nefessiz kaldım inanki ben bir hiçim dersem;
Hayat beni çözer misin??





//
Onun dünyası kapkaranlık
Kalbindeki acıysa yalnızlık
Sorun şu ki hisset hava aydınlık
İçindeki bi yabancı anla artık!


Kalbim hediye sana
Kırma,iyi bak ona
Sarılıp sarmala
(Pamuklarda sakla)
Hırpalamadan...



Yine aylardan Kasım..
Sanki SEN'de kaldı bir yarım . . .





hAyat »Giris:Nedensiz..Gelisme:Ümitsiz..Sonuç:Gereksiz!






Hangimiz suçluyuz?
Hangimiz hatalı?
Nerede yanlış yaptık biz?
Kıskançlık duygusu...
Kaybetme korkusu...
Bitirdi bizi sevgimiz!




GönüL Kapım Açık Ama Nah Girersin İçeri !



BeqLe CeHennEm İkİ Kamy0n KömürLe GeLiy0Rum



boşvEr benİ aLdıRma - bEn söylErim takıLma ! aŞk deniLEn meYdanDa görüŞürüs nasıLsa x))


DérT oLmaz .. Çékip Kapıyı ÇıkaßiLirsin ..
ßén ßöyLéyim ..
qérÇéktén SévmiyoRsan ßıkaßiLirsin!!


Bu İnSaNLaR..
Doğu$Tanmı SalaktıLar..?
YokSA SoNRaDaN Mı oLDuLaR..?




Sen Hiç KaLbimden EmekLi OLmadınki..


Sıradışı msn nickleri , nick

O gözler gibi her taraf kara.
Bu yollar seni götürür nere ?



Her hikayenin sonunda olduğu gibi
Bu oyunda sonunda bitti
Kız onu çok sevdi ama
Oğlan kızı sevmeyi istemedi....
•S•ê•N•î••••K•â••L•b•î•M•ê••••G•ö•M•ü•Y•ô•R•û •M••• •S•ê•V•G•î•L•î•M•

*aKLiMDa_KaLaN**GiDi$iN_DeGiL**GeRi_GeLMeYi$iN

SΌή BάkıѕţάК
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları