Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Tarz nickler

| 16 Kasım 2008 Pazar | |
Terkedenlerin yaralarına bir merhem bulunamasın!

kaLbimi kıRma birqün durcak nasıL oLsa

Bu KaDaR ŞeYTaN aRaSıNDa NaSıL MeLeK KaLaBiLiRiM Ki?!?!

ßen aşık oLmazdım ama senin aşkın b1r ßaşka ..

zeKka yaŞın ßaNna aßLa di0o0 . x))

KaC qN sRmüs Ne FarKeder senLe heRsy ömR bedL vaRsın herKs biZi KouSSun ßeNiM oLdun ya ßana yeTer.. x))

kaLßimDééé aRaMa esqyy yeRiniii !!
Sen q0zumden aKaN seLe kaRıŞtn .. x/

Ne ÇoK YoRuLDuK BüYüMeKTeN SoLuKLaNaLıM BiRaZ ...

kan qÖrmeq isDior göslErim ya akMalı bhnDen yada aqıtMalıım bierLerDEn...

KaLß!ne zorLa öqRetemezs!n
Yaßancı !k! keL!me
YaLnızLaRı oyNaRsın
HaTaLı ß! sözLe..

kRaLiçeye kRaL oLacağıNa qiTTin kaŞaRa pezeveNq oLdun - hiç umRumda değiLsin haqeDDiğiN yeRi buLdun.


Bebeğim kocaman onu tutamam,
EvciLik oynarken ona kızamam.
x)

haLa seNinim - deLinim bıRaktıqıN gißiyim - çıKmas sokakLaRında - kayıP deRßedeR haLdeyİm. "

yakalım ßu $ehri ! Erisin ßütün ka$arLar...!
RésimLérimy,pRofiLLériNé ta$ıyan,çaLan arkada$Lar;araLarından béqénin,adrésiniZy Férin. İmzaLı qöndérJém...

DéprémLér oLuyor béynimdé;İçimdé ÖLén 1i vaR!..

qeLme..Sewmé..aCıma..HisseTme..deFoL..!!

İyisinden Seç KınaLarını,En GüzeL Münasip Yerine Yak !!


bn o öpünce prens-prenses olan cinsden kurbğaa diiL'mm..küçükkenn basıma bi cadıda qelmedii bildğim kadariiLaa..

!STaNßuL aqLıY0r ßéN aqLıY0ruM HaD! kaLk qéL arTık daYaNaMıY0ruM

qaL?i? ??Sh d?iLL a???Li??

diLeqh Dudmadhan Kaydı Büdün YıLdızLaR:


Davetiyeler odalar ve localar 2 kişilik..
Ya tek gidersin bir koltukta.. Ya biletler 2 kişilik..
Ya tek kişiliktir bir yatak.. Ya yalnız yatılmaz 2 kişilik..
Ya tek taraflıdır bir aşk.. O da severse 2 kişilik..
Başka kaç kişiyi seversen sev.. Bir sevda yalnız 2 kişilik..
Hele baş başa bir akşam da.. Masalar hep 2kişilik..
Peki sen kimsin dediler bana..
Dedim 3.tekil kişilik..
Peki dostluk var mı dünyada ..
Dedim dünya 2kişiilik..
Çocuktuk çoktuk oysa Çok üzgünüm şimdilik..


KöRPé DüNYaNDa ßéN 0LaMazDıM...GiRdiğiM aLéMDé SéN YaPaMAzDın...!!

DuyquLarıma esir oLuyorum seni görünce insan bin keremi yanıyor bir kere sevince. . . .
Tarz nickler

ßıraqın a$k şarkıLarda kaLSn ..,

qéLséydiN kéndiN baNa hérşéİN éN BaŞıNda bİR daHa BaŞLasada fArKéTméz BoŞuNa...!!!

Yüréğim agır yaraLı dérindén...Yanmaz artıq istésém de yénidén...Çok yaraLar sardı kaLbim ama bu yara kapanır mı biLémém

Dedikodumu yapanLar yapmaya devam eTsin...RekLamın iisi kötüsü oLmas !

Sadece geceleri seviyorum ßu hayatı... yalansız olduğu için.....x)

'naSıL aLısMısıım ßaqLanmısım saNaaa.ßiR paRCaam oLmusuun.! ++ HéR Saniyé aKLımDa ++! x'(

KimLer sna dost yakLa$ıor da bu kaLbn bnden uzakLa$ıor

' MutLu sonLa ßitén hikayén oLamam..(!)

aSk maSaLSa GeRcek oLSun (L)

VaRLıqIm YoKLuqUm BiRdİr..!SeNSiZ HaYaT AcI ÖtEsİDİr..!

Umutla büyüttüğün bu hayat ,, Kana susamış bir canavar ,, Ya sensin bir gerçek ;, Ya da bir başkası tek seçenek ..

GéCéLéR YéTMiY0R GüNDüzLéRiMiDé KaRaRTıN..!

Yalnizsin...bir Bedel Gibi Yorgunsun...istanbul Gibi Yikilacaksin... Bir Duvar Gibi Unutylacaksin...her Yalniz Gibii...

hersey senin olsun;
Bir beni yasakla tek beni yasakla...

2 TaNık vaR biRi diLim biRi kaLémim oLanı biténi sindiRdim YEtER baNa kenDi DeRdiM..

.GüLümSe erkekLer poZitiF kızLarı seVeR ...

ßédenLéri ßaqiRé oLsa noLur...RuHLarı faHi$é oLduqTan sonRa ...[tertemiz bedenini sadece ruhun kirletir]

varlıımı hissetmeyene yokluumda koymasın

KìŞìSéL ìLétìyé Gìrmék Tarzım Déìl

Her inşaat ßir Kaç AmeLenin eseridir ...

..::: Kötüler sevilmezz .. Ve bende sevilmedim :::...
...::: Adamına göre olamadığım için midir ? :::...
...::: Yalakalığı benimseyenler sevilsin :::...
...::: Ben buyum kimseye ihtiyacım da Y-o-K ! :::...
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları