Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Şekilli nick sözleri

| 21 Kasım 2008 Cuma | |
tam konuşacakken tam haykıracakken olmuyor işte birşey engel oluyor ve yapamıyorum..



Kayıp kentimin küçük kızıyım ben
Issız sokaklarımda huzura koşuyorum




^^Eserinle Mutlu musun?^^




Geçmişte söylemediğimi ve gözlerimi kapayarak fısıldıyorum şimdi..

Bil ki..! Çok sevdim seni...





Sessiz sakin, aLdırmadan, ardıma bakmadan..
Hiçbir şeyi kafama takmadan ,
qittim öyLe işte..





Dünya DurSa
HerKes DurSa
Sende DurSan..
ßen Sana 1 Kereciq SaRıLsam..
oLmazMı¿¿




Gücüm yok daha fazla tutamam seni !
Kararlıysan çek git sevgilim ..




Git..(me),git..(me) daha fazla dayanamicam ..
Git..(me) çabuk ..!


_Yolun Açık Olsun Bensizliğe _






Vedalar soğuk olurmuş, ben yolculuklara senle çıkmaya alışkındım oysa…





Biliyorum...
Gözlerinde herseyin açik seçik yazdigi benim aslinda da
Dedim ya;
Artik konusmuyorum...



Kaybettin Beni !



Ama ÜzüLme ..



Sana çok Kız Var Kaldırım Köşelerinde !







Gücüm KaLmaDı SensizLiqe GéL ARTıq...


Kimse önemLi DéqiL SénDén BaSKa Kimse DeqeRLi OLmamısTı Bu KaDaR...





Déqerin BiLe YoK Senin Benim GözümDe DüşTün Bi KeRE....





KaLBi Kırmak KoLaydır Asık OLmak KoLaydır Ama ne Tamir Etmek Nede Unutmak KoLay DeiL çOK zOrduR..





GeLme sewmiYeceKsen aLDataCaksan KaLBimi kıracaKsan Hiç GeLme...





BiLemezDik Bu Sonu Kimse TaHmin EDemezdi O senin Hain Oyununu..!!!







YaLanLar ÜzeRine KuRuLu BiR HaYaT SeninKi....





ѕєη вєηу нιç ѕєνмє∂ιηку α¢ıℓαя∂αη qєçєякєη єℓιм∂єη тυтмα∂ıηку ѕєη вєηу нιç ѕєνмє∂ιηку ѕєνѕєη qєяι ∂öηєя∂ιη вι αη вιℓє ∂üşüηмєz∂ιη



ιşтє вυ∂α вєηιм ∂üηуαм ∂ιуιρ вüтüη zσяℓυкℓαяα єℓνє∂α ∂ιєѕιм ωαя!!



α¢ıмαѕız σ нαѕяєт ѕıятıм∂αη ωυяυуσя αşкıη öℓüм кσкυуσя!!



çıтıρıтı σℓgυη σℓмυşѕυη,ιçιηι ∂ışıηα νυямυşѕυη.∂ιşιηι ѕüѕℓєя,

ιçιηι тαкмαѕ σℓмυşѕυη!...

Şekilli nick sözleri

ѕυѕ ηє σℓυя кσηυşмα gєяєк уσк уαℓαηℓαяα… ηє уαραяѕαη кαвυℓυм αℓışтıм αятıк σуυηℓαяıηα



вυgüη уαρтı уαρα¢αğıηı нαуαт...gιя∂ι şєутαη уιηє ιçιмє вєη уιηє ѕιуαнℓαя∂α єℓνє∂α ∂ємєктє zσяℓαηαη ѕαçмα вιя ιηѕαη!! ѕασℓ нαуαт нєρ αуηı şєуι нαтıяℓαтıσѕυη вαηα...



(║♥ αииэ"мм ♥║ )





Makyajın we yüzündeki boyalarınla qururlanmaa!! yollarda qüzeldir ama altından kanalizasyon qeçer



Hэяĸэѕ 1* моĐэŁ ам∙q . .



~ saaR ßni b$kaSıNa ySakLa . . aL ßni a$qnLa kuC**La . . ßiiiidaa qLSém $u Dünyayaa yiné Sénii svéRdim ßu a$kLa =p !
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları