Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

delikanlı nick sözleri

| 26 Kasım 2008 Çarşamba | |
iÇine DeRT OLacaK Son bakıSım ..!

Eskidendi O ...!

Senin icin ßaskasını Terkeden Baskası iCinde Seni TerkedeR Aiq OL

$�иi özL��iуoя ßu yαqmuяLαя..

ßéNi y0k edén hayatIm yAşatanSa mIsrALar . !





●%1ooKaLbSizimaRtık●//



● AqLına qeLirim AqLın qider●





' TopLa Önümé Attıqın ßozuk SözLéri ßén ßunLardan AnLamam..!



ma�aLLaя aLémiиđéim. ßi ωαяmı�ım ßi чħøqmυ�um..



("●")..кαLвiiм ανυcυмα ѕιgмιуσя αятιк αййзз..("●")



Benden Önce Öpülmüş Dudaklarda Bana Dair Cümleler Aramam Ben !

' yavaş yavş kaBuLLéNeceksiN senin iLacıN beniM..

Chok ßıktıysan Hayattan ßir mézara qit ÖLüLér ii ßiLir Yashamak qüséLdir..=]

Seviyorum seni ama gitmeliyim...
Seni hayallerin,
Beni gerçeklerim bekler...!





;">ѕιz кα�αηızα тαкмαуıη вιz вαттığıмız уєя∂єη αу gιвι ∂σğαяız



Değer vermek sadece matematikte işe yarar..!


delikanlı nick sözleri
ßén soqaq lamßası deqiLim - hér 1o meTreDé bir baNa rasTLayamazSın..



2 dK DeliKanLı oLun PaRaSı NeYSe VeRiRiM



Hiçbirşey SöLemiOrum artık ... HerkeS SusmaLı .. arTık Kimse KonusmamaLı Ve SuSTum NeFRetimi anLatmamak iÇin ..!


Benim Yastıqm Hergece GÖzyaslarimi NemLendirmeye Devam Ederken Senİn YastiĞin Hep Markali Parfüm Kokacak Be Sosyete Kizi

SöyLe SatıLık Aşkının Fiyatı Ne,SöyLe Değdimi ŞerefsizLiğine.Dünya Döndükçe Tek Gerçeğim Şu; ''SeNiN İçiN DıŞıN KaHPe''...



ÖzneLerime Karışmadan GirebiLeceksen CümLeLerime,Kirpik ÜçLarımı IsLatmadan GidebiLeceksen ve Göz BebekLerime Çocuğun Gibi BakabiLeceğine Söz Vereceksen... Şimdi Bütün YoLLarı ''****** eDeRiM aYaKLaRıNa''...!!!





Sıgara Keyif Vermiyor,BaLLy Kafa Yapmıyor,Esrar'a Para Yetmiyor,Lan aLLah'sız Sensiz GünLer Geçmiyor...!!!





Benim Yüreğimde Batar Her Güneş,Benim Yüreğimde Yanar Her Ateş,Bu İsyanımı Hor Görme K@RD£$, ''Gidene AğLamak Benim Kaderim''...!!!



' N Zaman ßu Kadar Zor OLdu NéFés ALmak..?






DosTLarım Gecmi$h aqLıOr� ßir Darbe�de 10Lar Yemi$h yüzLeri qüLmüOr .. !



BizDen ElekTrik ALaMaYan Kıza TraFo Soksan Ne Fayda...!!!!!




Bu hiç kimsem oLmadığı için değiL,�Sen�oLmadığın için duyuLan bir yaLnızLık.Bu yaLnız oLmak değiL �sensiz� oLmak.



ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat


' Gözümü ßoyamaya CaLı$ma Kızım ßénim Dünyam Zaten Rénqarénk..!






Ben 'SeN SeN' die bittim Kızım ! Hadi UnuT UNuTaBiLirSeN..!Ben Seni Yudum Yudum İçtm Kızım,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!



ßén bu kadar sénkén..Sén bu kadar bénkén..
ßizkén...
yok Say béni diyéméssin,istéyéméssin ßunu ßéndén...




ÖyLé ßir $arkı DinLémk İstiyormki İntihara Té$ébüs Ettirsn,ÖyLé ßir MutLu OLmk İstiyormki ßéni Hayata

ßağLasın,İmkansız Mı..??
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları