Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yalan

| 25 Ekim 2008 Cumartesi | |
Bugün Burda Cumartesi
Ben senin SaçLarını
SuçLar bakışLarını
Geveze SusuşLaRını biLe ÖzLedim ^^ ..

bİr anLIk mutLuLuğum sİzİ çok mu üzdü?

baBam deDi ki - doĞmaSayDın keŞké, benDé dedim ki dĞdum uLanSs işTé xD

Hayat ya$ıcaam şeyleri sana kıyak geçiorm yaz,çiz,oyna..
Hiç bi bok istemedim istemiorm..


Şimdi artq tek başımayım...
Hiç değiLse hakkını veriyorum yaLnızLığın..
iki kişilik kocaman bir boşLuktansa sensizLiqi* ve yalnızLığı tercih ediyorum
Emin oL şimdi dahada mutLuyum..(!)


KraLiçenin Yanında Kral Olmak VarKen ..
******nun Yanında Pezevenq Oldun
Ama Bo$hVer.!
Layiikk olduun yerii buldnn Puhaa..

Düşlerim başka şeyler
Ağlarım hiç bıkmadan
Giderim çok uzaklara
Ardıma hiç bakmadan

clean family girl.
temiz aile kızı.

geL aşk geL...

Anlat onlara peri masalının kötü bittiğini

Sinirle topladım tüm eşyalarını.!
Ne olur almaya gelme.
Bırak izlerin kalsın bende.

öLdürmeyen acı güçLendirir.ßeni güçLendiricek her$eye warım.

ßeni üZen her deTaydan unuTarak KurTuluyorum


kmse anLamaz ßiliorumm canımı yaqsada hayat qüLüorumm:/

güzel msn nickleri

GeL ßaK ßiR eLimde göKyüzü vaR haLa
ÖteKinde kayıp giden yıLdızLar..
KorkuLarda ßenim umutLaRda
*Beni ßıRaKma...*

Attığımız her adım senkronize ..(:

Sayfalarca yazdım sizi.
Sonra buruşturup attım hepinizi.

Ne sahibim ol ne de benim...

uykusuz geCeyLe a$Ka daL tam oRtasında uyuyakaL..

ACı SOn .... !

iLksin..!
smdiLik soN..
hiC bi suRéT "sen" oLamaz..
asLa yerini kimsé aLamazz..!(L)

bnLen poLemie qirme
poLemikLerim senii

Cehenneme Giden Yolda Yürümek KoLaydır..!

ßen ßir GElindim Hayallermi Çaldılar...

İsmini saYıkLasam gEri qeLirMsn ?¿?

qüNahLarımı ta$ıyanın adı hAmaL deqiLdi , meLekti.( ? )

beyniniZz qbi sizde küçüksünZz O_o

fırlamayımm i$tee ne varrr xD

Yalanlarınıza Kanan Küçük Kız Yo.Ok Artık

diLek tutmadan kaydı bütn yıLdızLar xS

Ummadıklarım adam olurken...
Adam dediklerim insan bile olamamış.!

Yalan nickler
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları