Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Ruhsuz sözler

| 15 Ekim 2008 Çarşamba | |
Çhoq kırgınım uyusam bitermy?dizlerim çhoq kanadı büyüsem geçermi?

ßırakın tutmayın eğitmeyin üstüme gelmein yalnız bırakın ama;ßekleyin gitmeyin ben hiçh iyi değilim...

Acaba acınacak durumda olduğun içinmi pop dinliyorsun,yoksa pop dinlediğin içinmy acınacak durumdasın


Benim gibi yaşayıp benim gibi ölmek size göre değil


Ne zaman yaklaştıysam ittiniz,we ne zaman geldiysem gittiniz,siz hep en büyüq we önde idiniz,gerceqden öyle oldu;önce siz bittinizzz


AğLamakLı CümLeLeR kuRmuyoRum..SözLeRime Toz Kaçtı, O kadaR!


sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..

Gez Dolaş Yat KaLk EqLen..sana karışmam!
Bugünü ben milat Saydım yakındır COŞMAM

İNSANLARIN IZDIRAPLARINI DİNDİRMEK İÇİN YAPAMAYACAKLARI ŞEY YOKTUR BELKİDE..

.. BU ÖYLE BİR FIRTINA Kİ, İNSAN UMUTLA HER TÜRLÜ SIĞINAĞA KOŞUYOR..

.. SİZİNLE SEVİŞEN BİR İNSANIN ASLINDA KİMİNLE
SAVAŞTIĞINI ASLA BİLEMEZSİNİZ!

SİZİ ÖPERKEN KİMİ ÖLDÜRMEYE ÇALIŞTIĞINI,SİZİ SEVERKEN KİMDEN NEFRET ETTİĞİNİ TAHMİN BİLE EDEMEZSİNİZ.....

CiDDiysen vaRım ...! DeqiLSeN SörF YapaR...! AqLaTiRiM...!

....Geçici HaYAtımdaN KaLıcı KiM BiLemediM....

Seviyorsan yanımda kal sevmiyorsan ufaktan ufaktan yol al

uMMadıqıN anDa cıkaR KarSıNa BeLa,dünYa koCa meKan aCımaS SaNa BaNa

ellerının bom boş olması senı çok mu uzuyor_? ..ellerin dolu olsaydı bu senı mutlu edermiydi_? mesela elinde ne olsaydı senı çok mutlu ederdi ardakaş elimde bişiler var benım.! yardımcı olabilirim...

Diki$ yerLeri atmi$ ßir hayatin tam OrtaSinda , naRkoza muhtac ßir kaLp iLe ßiraktiqin o yerLerdeyim..

ßundan ßöle sénin giBiléré kaRnım Tøk ! Hayat sénin Rømeø ama aRtık Juliét Yøk...!!!

vaRLıımı hissEtmeeNe yoqLuumda koymasIn

Oyun bozan bir hayLazdım . .Biliyorum ama . .Oynamadığımız bütün oyunLarı Kıskanıyorum şimdi.

Chéstér 0Lp qyb0Lmq istiy0rm…kmsénindé bLMasını ‘isT3miy0rmm!!

küfRetsem hayata bütüN kiNim gideRmi keNdi kaFama sıksam heRşey oRda biteR mi¿

hEm qidenedir bu şEhiR hem qeLecek oLana oda biRaz oyaLanıp qideR nasıLsa.

LanetLiqim cehennemLiqim,Ruhsuzum ama öLümLüyüm...
bana öyle bakıp da acıma
yanılıyorsun, gayri ben senin bildiğin adam değilim

eğer ıslanıyorsam bir başıma bulvarlarda
bu benim kendi itliğim.zaten istesen de sevemezdin beni senden sonra anlamını da yitirdi gözlerim
şimdi dünya güzeli gelse de tutup aşk dese

Ruhsuz sözler
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları