Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Işık msn sözler

| 27 Ekim 2008 Pazartesi | , |
Ellerimi güneşte ısıttım bugün Çünkü benim bildiğim İnsan yaşadıkça bir hayal inşa ederdi //
Bence en önemli isteği kolay yoldan Elde etmemekti saadet, onur. . .
Pazarlar sanki içime kurulur Akşamın fakirliği gündüzün gürültüsüyle yoğrulur +
Anne böyle kız mı doğrulur?
Özlemin yüzümde kavrulur, kal be gitme ne olur !!
. . .Aylak saat durur. .



Işık nickleri karanlık msn sözleri









Sen bir biLsen keşke bilselrdi Herkesn tek hâkkı vâr. . .Ömrü âLtn sepeti sânmâ Sepete konuln

En sonundâ ruhsuz bir cesed olur. . .
Beklediğin bi medet olur dünya ölüm üzerinde bir iki ânlık misafirdir ömür!!
Bu neşenin sonudr elbet derin bi bâş âğrısı . .Kâhkâhâlr bugün senin. peki yâ bundân sonrâsı Gün geçer dost göçer. . .
âzdır yândâş sâyısı. .





iÇinDe Bir | KaÇak | VaRSa KüRTajLa aLDır . . .










ÇünKü MontajLa DüZeLMeyeN TeK $eY HaYaTTır !









qünLér süsüm , biLqim madénim,akL|m can|m, qöz bébéqimdén qérék öqrénmém !

bak bana doyas|ya! hayat éLi sopaL| bir öqrétmén . . .

siyah saç ak déftérLé qéLdin . . .

ak saç siyah déftérLé +
qidiyosun !








| . . . Benim qerçekLiqimin öLümsüzüLüqü ya$atmakta hüznümü . . . |
Kendimi kendime hediye ederek kutLadım son doqum qünümü
İnanmasanda qeçer zaman, nöbet vaktin doLacak / asLan sabrın tadıda acı da oLsa, tatLıdır ya mevyan . .
Bakacaqım tek yön öLüm
Doqru notayı izLer gözüm
Rüzqara emanet sözüm, hasretLerLe yandı gönLüm YaLnızLıqım kaLbime zuLüm, korkutmakta heran öLüm . .
| . . . BeN BiR PeMBe DiZiYiM HeRqüNüM öLüMm . . . |







ãŘτıK βΰYΰdΰM ãηηε!….
‘Uyu!’ dεdiη, uyudum ãηηε ,’
yüŘü!’ dεdiη, yüŘüdüm…YãqmuŘĻãŘ kεsτi yøĻumu, fırτıηãdã yıkıĻmãdım…
I$ıqã dikτim gözĻεrimi, kãrãηĻığã ãĻdırmãdım…
ÖyĻε çok yürüdüm ki, dãqĻãrã kãηmãdım, yøĻĻãrã døyãmãdım…
Kø$ãcãkτım,ãmã,’düşεrsiη,yøruĻursuη’, dεdiη……
Yürümεdim…
Durdum ãηηε!…





♥♥
Tüm uygunsuz şartlara rağmen kurulan köPage Rankingüler yıkılalı çok oluyor
O kocaman enkazın altında kalıp da aldığım yaralar artık iyileşiyor
Zaman acıyan yanlarıma üflüyor sanki , yangınım soğuyor
Yeni köPage Rankingüler kurmalı artık !!
Temelleri sapasağlam olan yeni köPage Rankingüler ...
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları