Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Garip

| 6 Ekim 2008 Pazartesi | |
Garip msn nickleri ni siz hiç mısralarda gördünüz mü, alttaki dörtlükleri okuyunca size duygusallığın içinde gariplik ve ilgniçlikleri anlatan hisler göreceksiniz bir deneyinn

Tek ayağı kırıktı sandalyenin
Onardım,
Başına geçip oturdum...
Ahhh! Kalemim ah...
/Bir dipnot düşecektim sadece hayat’a /
Taşıyamadı hüznümü topal sandalye
Yere düştüm duygularımla
Dağıldım!
Ve orada kaldım
Yarım...
/Ben ölmek istedim aslında
Arkanı dönüp gittiğin anda /
Değiştirmedim gözlerimi ardından
Gittiğin anki gibiler halen
Nemli!
Ve halen titriyor ellerim...
Yalnızlığıma koca bir yaz sardım
Ama olmadı...
Üşüdüm !!!
Yalnızlıkta üşürmüş
Mevsim kış olmasada...

/Ve ihanetlerin mevsimi değilmiş sonbahar da
Anladım.../
Yüreğim şimdi ,
Bir hastanenin en alt katında
Bir odada
Yoğun bakımda
Can çekişiyor
Sensiz duygularımla...

Ve bir ihbar hazırlığında artık cümlelerim
/Kabuk tutan acıları artık soyuyorum/
Yüreğim kapsama alanında...
Seni arıyorum/seviyorum...
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları