Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yürekli delikanlı sözler

| 26 Eylül 2008 Cuma | , |
Yürekli delikanlı sözler

yeri geldiginde gitmek Gerek !
Yeri geldiginde susmak gerek !
yeri geldiginde konuşuruz eLbEt!
yEri geldiginde görüşürüz eLbeT !

Sen Sevdinin Genede ELini Tut MiLLet ÇakaL OLmuş Yokmu Piyasada Sevdiği Uruna ÖLeçek Kurt!!!

Ey Sosyete Güzeli sil o gönlündeki eseri,Çoklarından üstündür,Şu terk ettiğin SeRsErİ

uyumaK zor , uYanmaK KoLay oLacak Saßahı ipLe ceKeceKsin Ne qeceLer rahatLatacak seNi Ne quNduzLer , öLmeyi isteyip öLemeyeceksin!

Millet dayı olmuş etrafı boş bıraktık çakal dolmuş yürüdüğümüz gayri meçhul yolmuş alem dedikleri şey meğersem buymuş harbiden halimiz DUMAN olmuş

ZaR aTMaM $aNSa iNaNMaM oRTaDa ßiR $aNs VaRSa oNuDa Ben yaraTıRıM!

YakLa$Ma UZakLa$¡DîDîk DîDîk ëDërîM ha¥atIñI,ßëñDëñ ßa$kasIña ¥a$atMaM sëñî,tarîhîñî VururuM,añILarIñI asarIM,¥ûrëgîñë saPLarIM këñDîMî

ßëDëñîñDë ¥atI¥a kaLIrIM,tëñîñDë ßëkLërîM gëLëcëgîMî¥akLa$Ma Daha kû¢ûk a$kLara katLañaMaZsIñ BENÎMLE ÔLÛRSÛN

Ben Kubar Kadar Asil, Deligonca Kadar U¢uk, Afgan Gibi Komik, Papix Kadar Lüx & Cocaine Kadar Tehlikeliyim !

'AL£mIn kRaLı ßIzIz D£Dik KraL mIyIz? KRALIZ RaCoNu bIz k£sIyoRuz D£dIk K£sIyoRmuyuz? K£SIYORUZ rAcon sAnALdA kIzA a$ıK oLmAmAk, kAnkA`ya yAmuk yApmAmAk!


BoşVér! Şimdi Goz YAsLarimi SiLMéyi Gücün YéTéRSé KahKahaya Boğ Béni Birak YaNakLarimi DuDakLarimi Gucun VAr iSé YuréğiDéN Öp Béni

GeceLeri geLme jiLet tutarIm Uzatma koLLarInI Sanada AtarIm SenIn Icin ağLar Kendimi dOğrarIm Dedim Ya GüzeLim ßen PisKopatIm

Hele bir ışıklar sönsün Sular durulsun Bıçak atacağım Dağın dikine Kısa devre yapsın kalbimEllerim inatla dökülsün cıgaraya Sen beni ozaman GörHele küssün meydan lar Kaldırımlara yağmur dökülsün Dağılsın Dişlerimde gülüşler Kaybettiklerim bi dönsün Sen beni ozaman gör


GéCééLrin KaRanLiği YéTMéZ Gibi GunDuzLérimi Dé KaRarTTin KapanSin KapiLar UstuMé KaRanLikLArDa Vé SoGukLarda YaSamaYa AlisTim

Siz aLaYiNa GiDéRKéN BéN KraL'ınDan DöNüYOdum


ßiz Né Paranın DéLisi, Ne $éréfsiz GöLgési, Né KansızLarın ßékçisi, Nédé SiLahın Tétikçisi OLduk ßiz GönLümüzün éfé'si, OrtamLarın DéLisi OLduk Bu Saattén Sonra Géçici Hévés DéiL Hak édéné NéFés Oluruz
GözL£Rim s£ni RahatsIz £di¥oRsa kapatIRIm ßiR daha a¢mam sözL£Rim s£ni RahatsIz £di¥oRsa susaRIm ßiR daha konu$mam vaRLIqIm s£ni RahatsIz £di¥oRsa öLüRüm ßiR daha kaR$Ina ¢Ikmam s£vqim s£ni RahatsIz £di¥oRsa üzqünüm ߣߣĞiM ßuna £nq£L OLamam

Piyasada degiLim,PrensipLerim yoktur Ama Seviyesiz degiLimKuralları Sevmem ama yersiz yere çignedigim qörüLmemistirKinci degiLim Ama unutmamSefkat gösteririm ama sımartmamDaLga geçerim ama kırmamCiddiye aLırım ama kapıLmamHuzur veririm Ama Söz vermemSahip olurum Ama AiT Olmam

Ben İsterSem AteŞi KüL DikeNi GüL GeCeyi Gün £deRimBen İsteRSem, BaŞı BeDendeN KaLßi YeRindeN AgaCı KöküNden SökeRim Ben İsterSem, MeSkeni ALem ALemi KraL KraLı SoytaRı £deRim Ben İsterSem, Zamanı ALır GüneŞi BatıRıR KıyaMeti KoPaRıR GideRim

||Mézâr|| øLâcak ßana ßu Dört Duwar,||YøkLuğun|| Kadar Gér¢ék ßu ||éCéL|| , YøkLuğun kadar Gér¢ék i¢imdé ||aCı|| , azâr azâr ||öLüyørum|| ßiLmiyørSun |
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları