Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Deli msn nickleri

| 25 Ağustos 2008 Pazartesi | , , |
Deli msn nickleri , deli nickler , msn avatarları

Göremezler… İzin vermezsem üzemezler… Çözemezler… Benim bir düşüm var ki asla bilemezler!

Üstü sende kalsın hayat… Artık benden alacağın kalmadı!


Öyle bir cümlesin ki nokta koyamıyorum!


Akıllısı beni bulmaz, delisi benden ayrılmaz!

Aranılan teselliler neden hep meşgule düştü?


Suskunluğum yenilgimden değil… Güç topluyorum ben! Boynumun bükük olduğuna aldanma…
Pusuda bekliyorum ben!




Susmak verilmesi gereken en zor cevaptır, konuşmaksa kolay olandır. Ben sustum isteyen konuşsun!

Bir gün hayattan bıkıp, çaresizce bir köşeye oturup hüngür hüngür ağlarsan; beni ara mendil satıyorum bir alana bir bedava!



Engelledim hayatı çevrimiçi olduğumu görmesin!

Yalnızlıktan korkmuyorum da ya canım ellerini tutmak isterse?


Ölüm Allah'ın Emri de Şu Ayrılık Olmasa


Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba…

Gideni seyretmekte saklıdır asıl acı!


Yanımda olup uzak olanlardansan, uzakta olup içimde olmayı becerebilir misin?

İyi bir insan? O sensin! İyi bir sevgili? O sensin! İyi Bir sırdaş? O da sensin. Güzel bir kız.. Ahh kahretsin işte o bnm

Hani HeP Zaman Dursun DerLer ya..
İnan ßnde Durdu Şu Saatten Sonra.!

Deli msn nickleri , deli nickler


Senin İçin agLıorum Sanma..
Sadace Sogan Dogruorum..hıh xD



İhanete ŞaşırMadım ßen..
Çok Önceden ÇatLarkLAr Vardı Ztn..


o her zaman güLen yüzü bazen hüzünLü bi şarkıdır...



"gözlerde yaş olmadıkça ruh gökkuşağına sahip olamaz"


Çirkinim
Çirkinsin
Çirkin.
Çirkiniz
Çirkinsiniz
Çirkinler.



Işığı önüne aL yürü!
GöLgen arkandan ister geLsin ister geLmesin...


Hakkımda biLdikLeriniz biÇimsiz , biLemem neden yapıtLarınız
çeLimsiz densiz başLıkLara , yOrum qereksiz!.



Aşk ..
Evet , Evet
Aşk ..
Çok mu yakınLarda ..?
Çok mu uzakLarda ..?
Evet nerdesin? aşk ..
^^









Belki bir kez daha görebilmek için o yüzü.. özLüyorum..
Nefret edemediğim nefretim




Bıyerlerde beni düşünen biri olduunu bilmek huzur werioo... ♥



...
Anla artık!
Sözler var ama satırlar yetersiz
Düşünceler var ama sayfalar yetersiz.
Duygular var ama mısralar yetersiz.
Anla artık biliyorum bir sen var,bir de ben..




AşK ßöyLeyse SevmeYin ßeni..




Sonu muTLu ßiten
ßi masaL OLsam KeşKe..


qiTtiqimm heR yeRde sein aNın waR...


♥ SénsizLikLé SüsLédim Adımı..Né oLur Dön..♥


ßazєи
đur đєmєĸ qєLiyo hayata içimđєи
đicєĸ o ĸadar çoĸ Şєy
warĸєи !.







ѕєη∂єη ιуιℓєяє уєяιηι νєямєѕιηι вιℓ..



ѕєѕѕιzℓιк ∂є вιя çєѕιт кσηυѕмα ѕαηαтι∂ιя..



edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları