Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Anlamlı ingilizce nickler

Anlamlı ingilizce nickler , anlamlı ingilizce msn nickleri , msn resimleri
Look into my eyes, you will find sadness and loneliness Just look inside my soul, i'm feeling so empty, empty
(Gözlerime bak,yalnızlığı ve üzüntüyü bulacaksın Sadece ruhumun içine bak, çok boş hissediyorum,boş)

Baby Everytime you touch me I become a hero I'll make you safe No matter where you are And bring you
(bebeğim bana her dokunduğunda bir kahraman olurum seni koruyacağım nerede olduğun önemli değil seni getireceğim)

All the souls that would die just to feel alive But I'll never let you go If you promised not to fade away
(Tüm ruhlar ölebilr,sadece canlı hissedenler Ama asla gitmene izin vermeyeceğim Eğer söz verdiysen solup gitmez)

See you at the bitter end From the time we intercepted Feels more like suicide
(Acı sonda buluşuruz Yollarımız kesildiğinden beri İntiharmış gibi geliyor)

I know, the past will catch you up as you run faster
(bilirim ne kadar hızlı koşarsan koş geçmiş seni yakalayacak)

Here in the darkness I know myself Can't break free until I let it go Let me go
(Burada karanlık çöktüğünde,kendimi tanıyorum Gitmeme izin verinceye kadar beni özgürce koparamazsın Gitmeme izin ver)

Good enough I feel good enough for you Drink up sweet decadence I can't say no to you
(Yeterice iyi Senin için yeterince iyi hissediyorum Iç bu tatli düskünlügü Sana birsey söyleyemiyorum)

You're too important for anyone There's something wrong with everything you see But I, I know who you really are You're the one who cries when you're alone
(Sen birisi için çok önemlisin Gördüğün her şeyde yanlış bir şeyler var Ama ben, ben senin gerçekte kim olduğunu bilyorum Sen yalnız kaldığında ağlayan birisin)

When you're in love, what can go wrong?
(Aşıkken ne ters gidebilir ki?)

i don't want you and i don't need you don't bother to resist or i'll beat you it's not your fault that you're always wrong
(seni istemiyorum ve sana ihtiyacım yok direnmeye kalkma yoksa döverim seni her zaman yanlış olman senin suçun değil)

Shoot myself to love you If I loved myself I'd be shooting you
(seni sevmek için kendimi vurdum eğer kendimi sevseydim, seni vururdum)

Now I know I've got to Run away I've got to Get away You don't really want any more from me To make things right
(Şimdi kaçmam gerektiğini biliyorum kurtulmam gerektiğini artık gerçekten benden işleri düzeltmemi istemiyorsun)

I've put my trust in you Pushed as far as I can go And for all this There's only one thing you should know
(Sana güvenmiştim Gidebileceğim yere kadar zorlamıştım Ve bütün bunlar için bilmen gereken tek şey var)
Anlamlı ingilizce nickler , anlamlı ingilizce msn nickleri
No one knows what it's like To be the bad man To be the sad man Behind blue eyes
(Kimse bilmez nasıl olduğunu Kötü bir adam olmanın Üzgün bir adam olmanın Hüzünlü gözlerin ardında)
Be smart,be clever put me in your heart for ever
Love is like heaven but it can hurt like hell
I Close My Eyes And Kiss Your Lips, Then I Go To Paradise
Love is a Feeling that Lasts Forever
Roses are red diaments are plastic, I am great, you are fantastic!
Don't love me for fun, love me for a reason let the reason be love
Ur hot as fire sharp as glass u break my heart ima kick yo ass!
Nice pants, can I test the zipper?
Is that a gun in ur pocket or are you just happy to see me?
Love is when u don't want to go to sleep cuz reality is beta than a dream
Do you belive in love at first site, or should I walk by again?
I'm loved by some, hated by many, but wanted by many

๔๏ภ't ภєє๔ ค ๓คภ

ιиѕαи уα нαуяαи σℓυя вαиα уα ∂üşмαи, уα нιç уσкмυşυм gιвι υиυтυя, уα ∂α çıкмαм αкℓıи∂αи

тнєяє ιѕη'т α ρℓα¢є тσ ℓσνє ιη му ℓιƒє_!_!_!

KıR kAlBiMi GöNlüN oLsUn, Al HerŞEyİmİ gÖzüN dOySuN, şİmDi BaŞkA aŞkLArDaYıM bu Da SnA kApAk OlSuN_!_!_!_!

yazıLdı mı b,Lmiyorum ama yazayım


" NdeN YaıoR$un yaqmur? $oqaq, qösHeßasHı zTi ısLak
qösLerimi ısLatmaq icHin mi? onLar zti ısLak"

" I wisH I weRe fisH iN youR disH! "

" $ni $ewioRm; $na TapıoRm $Laq $na sHaqa yapıoRum
Bad penny always turns up My ex-hot shot has showed up Obviously once bitten twice shy Been there done that and come back

After this,I don't wanna see stupid boys !!!!! Oh Boy,Are You Man Enough For Me ??
- ThAt'sS My pReRoGaTiVe - //
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları