Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Şekilli nickler

| 10 Temmuz 2008 Perşembe | , |
Hayran kalınan şekilli nickler i kesmek istemedik alın size seçmece şekilli msn sözleri seçin beğenin alın, bir komple.org yapımıdır.

DışarDa yağmur yaqıyoR
qiTme vakTi sénn içiN
biraZ yürürseM aLtnda
beLki yıkanr içim.


qıяıℓqнαη ß! ¢σ¢υυм ßнєη.
уüяєєм ¢нαм qıяıı..
ßü∂η ∂υуqнυℓя∂η ση¢нє σяєη∂нм αуяℓıı..
ѕαℓ∂яqнαη ∂!σℓя ßαα σуѕнα qıяℓqнαηм ßнєη..
qнöѕунαşℓям мü¢єνнєя ѕнαqℓıσям нєяqєѕн∂єη.[(!)]

Hepimiz s0rumLuLuk Sahißi oLamayacak Kadar ßenciLiz..

Ték ßiLdiqim ßirşey Varken.. Çok ßiLinmez ßir haL 0Ldum..

ßedduadır Sana ßütün sözLerim.. İnanmazsın Ama y0Lunu qözLerim..

Gömdüm Sandım ßittiqinde..

qüne$im y0ksa ßu s0n Hece..

z0r mu qeLdi ßu s0nsuz ßiLmece..

Özümdür Dönmem Sözümden. ßü yüzDen ßu dünYaDa ßen SeviLirim Severim..
şekilli nickler, msn nickleri
gökdeLenLerden tükürdüm Dünyaya.. ßen Hayatım ßoyunca. 0 yüzDen Kupkuru Aqzım ßak qeÇmedi yıLLarca..

Umrun Umrumdur qöRemezKen..

Artık Ne Farkeder ßirqüN Çıkıp qeLsende.. Yanımdan ayrıLmayıp Herqün ßeni sevSendé ßenim İçin öLdün Sen Yaşıyorum Desende..

y0ksun Yerinde.. Koyamadım Kimseyi.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları