Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Şahane msn nickleri

| 6 Temmuz 2008 Pazar | , , |
Şahane msn nickleri , nickler
bugün yaptı yapacağını hayat...girdi şeytan yine içime ben yine siyahlarda elveda demekte zorlanan saçma bir insan!! Saol hayat hep aynı şeyi hatırlatıosun bana...


ve affediLmeyi çok sefen yaramas bir çocuum...

(║♥ αииэ"мм ♥║ )

YhokLuqumLa iYi qeCiNmeye BhaK waRLıqım Bi Daaa AsLa SeNinLe oLmıcak..

Makyajın we yüzündeki boyalarınla qururlanmaa!! yollarda qüzeldir ama altından kanalizasyon qeçer

K€ndil€riNi ßir ßok zaNN€d€N iNsaNlaR… AslıNdA g€rç€kt€N zAn€ttiKl€ri GißiDirl€r . . !!!

Hэяĸэѕ 1* моĐэŁ ам∙q . .

~ saaR ßni b$kaSıNa ySakLa . . aL ßni a$qnLa kuC**La . . ßiiiidaa qLSém $u Dünyayaa yiné Sénii svéRdim ßu a$kLa =p !

кєηdiηdєη ємiη dєqiLSєη Sєωмє. .вєηSiz мuтLuγSaη hєp öγLє кaL. .!
Şahane msn nickleri , nickler , nick
кaLßiм єLLєяiм кdя кüςüüq diiiLкγ ! вu кızıη **Lı Fiqяγ Shηdє..

ŞüpheciLiiimin seßeßi inSanLaR..ya da inSan oLup inSanLıq dıŞı RoL yapanLaR !

Ne unuTac** kadaR nefRet eTTim...nede hatıRLıycak kadaR ç0q sevdim

çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaparsın, yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın!!

*Şak Şak Şak aLkışLıorum bak seni ! Kendinden soğuttun beni !! (h5)(h5)(h5) İstediğin bu muydu,söyLe ! Başın Göğe Erdi mi ?!?(h5)

Umduğunu deiL.! ßuLduğunu GötürecekSin..!

Mâzérét G*t qiBidir Hérkézdé ßuLuñu®!!!

koLay değiL roL yapsamda bazen beni hiçbişey güLdürmüyor..sorun değiL çünkü artık zaten beni hiçbi dert öLdürmüyor

ki$iséL sénSin iLéTydé sana qirSin
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları