Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Vefasız msn nickleri

| 22 Haziran 2008 Pazar | , |
Vefasız msn nickleri , msn nick

….En yaKın biLdiqim vefasız çıkTı, ßeni DÜŞMAN deqiLde dostLarım yıktı...



İnsanlar gelmeleriyle yalnızlıklarını dağıtanları severler,gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar...


bana karanlığı öğretmeden bütün ışıklarımı söndürün...!!!

sende gittin yha....!!


bir umuttu yalnızlık birşeyleri paylaşmaktı belki, gözler dalıp giderken yaralı bir serçeye ağlayan bir buluttu belkide, belki belkilerle dolu bir hayattı bu....!!!


çaresizliği bilirmisin sen bildiğinden daha ÇARESİZİM....!!!


dokunma bana bulaşıcı bir hastalığım ben bulaşma yalnızlııık....!! (Y)
Vefasız msn nickleri , msn nick


BIRAKTIĞIN YERDE GELDE BUL BENİ......!

görmüyor musun nasıl da buz kesmiş ellerim mevsime yorma sen bunu çünkü kıştan değil gidişinden kalma BUĞULU GÖZLERİM...

Ne bu kent anladı beni ne de sen oysa ne çoq sevmiştim ikinizi birden bir bilsen....

VURULUP DÜŞTÜKÇE SANA KOŞMAKTAN ÇAYMAYACAĞIM:....


Suskunluğumum intikamıdır yokluğun.......


ÜVEY ÇOCUK OLMADIM ÜVEY ANNE OLMADIM ÜVEY İNSANLIK MI? ALIN YAZIM. AŞKINA DOYAMADIM KARARDI AYDINLIĞIM ÜVEY AŞKLARMIŞ ALIN YAZIM........!!!!!!!!!!!!!!


AŞK DERSEM ÇIK AYRILIK DERSEM ÇIKMA......



BENM GİBİ OLMALI.... SENİN GİBİ OLMALI....... AŞK SEN, SEN BEN OLMALI...!!

ÖLÜMÜ BİZ ÖLDÜRELİM AYRILIĞIN ADINI HİÇ ANMADAN..!!


SEN YAŞAYABİLESİN DİE KURŞUNA DİZDİM BÜTÜN YALANLARI..
msn nick

SEVENLER GECE ÖLÜR......
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları