Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Hüzünlü msn nickleri

| 9 Haziran 2008 Pazartesi | , , |
Hüzünlü msn nickleri , msn nickler , nick

Seni SenDen ÇıKarDım Hiç 1Şeye KaLAnsn..

Vodafone Den Yeni Bi İlq -(abDullah Gül) PArti KApanıYormuş TaYip!!..-(Tayip Erdoğan) ALLAH Büyüq Zaa Kop xD


SeninLe DoğDu SeninLe öLDü hüCreLerim giTTiğin günDen Beri "Dön" Diye HeCeLerim

DerDime DerMAn SüPerMan xD

Duyqu sömüRüsüné qéRék yok isTéséydin dé vérirDim ßi kaç saDaka !

söLé satıLık Ruhuna kaç paRa ßicTin ? ßéLLiyDi zaTén Sén p*çin ßiRiyDin !!

kızma Canm SéFqüLüm..NapiiMmm 5 Tané anCa késio..Çünkü az qéLiyoSun !!xD


éh SnDé hakSız sayıLmazSın !! SonucTa aç ßi aYısın Yémék vérmédén OynamazSın !!

Ne unuTacaq KadaR NeFReT eTTin Ne HaTırLayacaq KadaR SevDin..!!

Ama ben haLa,…….. NeySe…..!

..
Hüzünlü msn nickleri , msn nick , nick
takma kirpikLerimi taktım saçlarımı boyadım LensLerimi taktım makyaj kutusundan daha yeni çıktım . Sanırım böyLe oLunca yanımdasın dmi ?!!

ßiri sNa qiT dediqiNde kaLmaK isTiorum dièßiLmeKmi$ sevMek !

Ne UnutabiLdim, Ne aLı$abiLdm.. ßöyLe geçior günLerim.. ßen o, gönLü geni$Lerden deiLm.!!

AşKını SoK GöZüne GöZüne Bir Daha Gözükme GöZüMe...


İstrsén sewmé béni...İstrsén olma ynımda...
Bi yérlrde yasadıını bilmék ble,yter bana .


Hak edene ; Hak ettii kadar iLgi.. & Hak ettii kadar i$kence

##ßir sabh uyndm gidmişsnnn..beni içiNİn dışına itmişsn…x0

dü$ünüo MusuN haYatıN b*ktaN qectiqiNi hayaL eT yüzLerce ki$inin öLmeni istediqiNi..!!

Az ileriden sola dön, oradan ana avrat düz git..

kıskananLar çatLinca haber weRinde.. yapı$trmaya qeLeLiiMmMMm.!!!! :
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
=RapiN KRaLiCEsnDen SözLEr=I-BeN-
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları