Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yeni msn nickleri

| 22 Mayıs 2008 Perşembe | , , |
Yeni msn nickleri , nickler , kişisel iletiler
Sensizlik nadasında toprağım;
Birazcık dinlensin, büyüsün yeşersin...
gel-me-yişin..
Hiç bir şey diyen bir cümlenin
Ortasına terkedilmiş bir kelimeyim;
Öznesiz.. Zamansız.. Zarfsız... Mektupsuz... Adressiz... Dört yanım hasret
Unutulmuş bir ada gibiyim;
Açıklarımda batmış yüz binlerce gemi
Limanım yorgun yastan...
Seni arar durur bir körebeyim
Çık ortaya nolur, yaralarım iyileşsin
Çok zaman geçti... çok zaman geçti,
Haber vermeden gelme, zor olur;
Ürker tenhalığım, kıskanır ağlar belki
Ama ben ağlayamazsam gücenme n'olur;
Gözlerim bitti,
Gözlerim...
Bitti.



Yeni msn nickleri , nickler , kişisel iletiler
Mecbur deqiLdin qitmeye
Beni böyLe sersefiL etmeye
Mecbur deqiLdin ayrıLıqa
Yüreqimi parçaLamaya... Mecbur deqiLdin...



HayaLLerim vardı benim de.. SeninkiLer qibi, herkesinki qibi. Suya düşenLerden bahsetmiyorum. HaLa qökyüzünde qezenLeri söyLüyorum..


"Cana kıymak düşüncesi beynimi kemiriyor sokakLarda. Her qeLen arabaya ceLLat qözüyLe baktın mı sen hiç? Veya her aqaçta kendini gördün mü boquLmak üzereyken?
EMOLAR SOKAĞI
discmanimde mcr,kulaklık kulağımda
piercing dudağımda
bangır bangır müziklerde hüngür hüngür ağlarım
keserim bileklerimi emolar sokağında!!!
KUTSALL EMO
"Hey, yürek ressamı! Senin hayata çizdiğin platonik resimler ancak entellektüel geometriden sınıf geçer. Sen biraz yazı saçmala istersen... Boşver, insanlığı sen mi restore edeceksin? Üzümünü sorma, yaşa gitsin!" dediler.

Yaşadım.. gitmiyor..

Yeni msn nickleri , nickler , kişisel iletiler
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları