Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Uğurlu msn nickleri

| 4 Nisan 2008 Cuma | |
Uğurlu msn nickleri

hadi yoluna uqrlar olsun bni hiç mi hiç tanımıosun..!

ERKEK OLMAK hytına bir sürü kdn girmesi diildr, önmli olan kaç tane kdını sevdqndir
ERKEK OLMAK qeniş omuzlara sahip olmak diil önemli olan , kaç kadına o omzlara yaslanacak kadar güven verdiqindr
ERKEK OLMAK büyük ve aqır br eşyayı kolayca kaldırablmek diil önmli olan, hytn yükünü cesurca taşıyablmektir...

sen bni öle bi hale qetrdinki dostlarım bile qüldü bn sni öle bi hale qetreceqim ki düşmaların bile aqlayacak..!

siz izin vermedikçe hiç kimse kendinizi deqersiz hissettiremez..!

her tesbih çeken delikanlı olsaydı imam mafya babası olurdu..
Uğurlu msn nickleri
deqiştiremezsn bni kasma boşuna ben buyum, biraz huysuz biraz kırık ben kendimle mutluyum..

Türk yada Kürt
Alevi yada Sünli
Laz yada Çerkez,Fener yada Cimbom
Biz Puzzle ız Biz Anadoluyuz Biz

Tek DeğerLimi Sen'imi yitirdim
BiLiyorum... yeniLdim.. .

delisin derdin ya hep doqru..hiçbir raporda sabitlenmemiş deliliklerim var benm..hele biri varki en büyüqü! seni sevişim..!!

paylaşıcak dostlarınız yoksa qüzel birşeylere sahip olmanın anlamı yoktur..

Kıravatı TakıP CekeTi GiyiNcE
Adam SıNıFıNa mı qiRdiN Sence ???
Adam oLmak İçin Önce YüreK SoNRa BiLeK GerekiyoR Bence...!!!

sus konuşma kalsın..dur dokunma yanarsın..!

Kafiyesi eksik sözcükleri eskimiş bir hayatı sürdürmek nasılmış şimdi anladım
Elimden geleni ardıma koymakla meşgulüm şimdi
Uğurlu msn nickleri
Artık ne farkeder birgün çıkıp gelsende...
Yanımdan hiç ayrılmayıp hergün beni sevsende...
Gökten yıldız indirip yollarıma gül döksende...
Benim için 'ÖLDÜN' artık...
Sen 'YAŞIYORUM' desende...

Benm nedenLerm senin NedenLerin..

Alışmaya çalışmak diye bişey yok Alışmak zorundayım,,Üzülmemek diye bişey yokk Üzülmem gerek...

hiç kimse sevdama senin kadar yakışmadı
ve sevdam hic kimseyi senin kadar yansıtmadı.."

Uğurlu msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları