Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Suçlu nickler

| 16 Nisan 2008 Çarşamba | , |
Suçlu nickler , yeni msn nickleri

Sayfalarca yazdım sizi.
Sonra buruşturup attım hepinizi.



Ne sahibim ol ne de benim...



Bilip söyledikleriniz yasadıklarımı ifade etmez..


xxSizin qißi oLmak için ßir çaßa sarfetmiyorum...Lütfen ßeni kendiniz iLe kar$ıLa$tırmayın..

Ellerimde günah gibi yaşayamadıklarım

Sensiz soluyorum anlayacağın

mavi mavi ölüyorum

Yanımda olmadığın her an...




Ne içindeyim zamanın, ne büsbütün dışında,geniş bir zamanın parçalanmaz akışında..



" ßeni üZen her deTaydan unuTarak KurTuluyorum "



.нαуαт ∂єηιℓєη şєу вιя ιριη υ¢υη∂α*
Suçlu nickler , yeni msn nickleri



kmse anLamaz ßiliorumm canımı yaqsada hayat qüLüorumm:/



O küçük kız artık şarkı söyLemiyor . . .





Kötü bi çocuk olmadıgımı anlamam onbeş yıl sürdü, ama iyi bi çocuk olmayı bırakamazdım.... Çünkü çok Kötüydüm !




Üst üste kırılmıştı HayaLLer.Islanırken benlikleri anlamsız bir günde yağmur yüklü sözlerle,iki uzak insandı ıslanan ve ıslanırken aglayan.İhanet değil,kendi kendinin kalbini kırma,cinayet senaryosu hiç değil,artık sadece merhaba'nın hoşçakal oLma haLi…

SuçLudan kısa bi ithaftır !

Suçlu nickler , yeni msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları