Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Sevilen msn nickleri

| 12 Nisan 2008 Cumartesi | , |
Sevilen msn nickleri , yeni nickler
42- özgürlük, sonu meçhul bir firardır.
43- Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.
44- Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.
45- Asla birilerinin umudunu kırma, belki de sahip oldukları tek şey dur.
46- Bela, kişinin sevdiklerinden gelir.
47- HERGÜN SENİ DÜŞÜNMEK VE YOKLUĞUNU FARK ETMEK NASIL ACI VERİYOR BANA BıLıRMıSıN..BıR GÜN SENDE SEVERMıSıN
49- SEN VARYA SEVGıLıM. AVRUPA KADAR MODERN. *AMERİKA KADAR GÜZEL. AFRİKA KADAR SICAKSIN. NE VARKı SEVGıLıM . ANTARTıKA KADAR UZAKSIN..
50- Oyun bitince şah da, piyon da aynı kutuya konur...
51- Beklemesini bilenin her şey ayağına gelir.
52- Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama,Biri için dünyalar kadar önemlisin
53- Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki bir tanem her gün yağmur yağardı.
54- insanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim
Sevilen msn nickleri , yeni nickler
55- Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır...
56- Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.
57- Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var..
58- insanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim
59- Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
60- Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek...
61- Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin.
62- seni günde bir kez düşünüyorum o da benim 24 saatimi alıyor
63- Eğer geceler uzun geliyorsa, sevgilin arayıp sormuyorsa, bir gün düşlerinde kavuşacağının yeminini vermişsen gönülden, işte o zaman sen deliler gibi seviyorsun arkadaş...
64- Martının denizi sevdiği kadar sevebilir misin ? Toprağın suyu sevdiği kadar sevebilir misin ? Leyla`nın Mecnun`u sevdiği kadar sevebilir misin? Hadi bırak bütün bunları da, Benim seni sevdiğim kadar sen de beni sevebilir misin ?
65- Hayati gözyaşlarınla ödüllendireceğine gülücüklerinle cezalandır....
66- Dumanımda o yoktu sigarayı bıraktım kadehimde o yoktu içkiyi bıraktım rüyalarımda o yoktu uyumayı bıraktım baktım ki onsuz olmuyor yaşamayı bıraktım
67- Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi..
68- Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi Çocukça Sen Gerçekçe , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye..
69- Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, Öldüm, iş işten geçti, dediler...
70- Yalnızım, yalnızlığım beni dinlemekte, yalanda olsa ne var ki bu şarkıyı söylemekte, yalanda olsa içimden bir bulut akıp geçiyor, yalanda olsa MUTLUYUM bu bana YETER
71- Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artık bir karar aldım söylüyorum. Seni Çok ama Çok Seviyorum.
72- Sana Ne Demeliyim Bilmiyorum Güneşim Desem Güneş Batıyor, Hayatım Desem Hayat Kısa, Gülüm Desem Oda Soluyor, Sana Canım Demeliyim Çünkü Bu Can Seninle Yaşıyor..
73- Aşkına döksem gözyaşlarımı, elinle bir defa silecek misin? Şu kalbimi sana versem, bir gün gelecek sevecek misin?
Sevilen msn nickleri , yeni nickler
74- Sonbahara iNat AğAç Hala YeşErmekte, Geceye iNat Gün Hala AğArmakta, Ben iSe Kadere iNat Hala Senı SevmekteyıM. ıNat Bu Ya MahşEre Kadar Senı SeveceğıM!
75- Bir çerçeve astım odama içi boş önemi yok, neden diye sorma neye baksam seni görüyorum nasıl olsa..
76- Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba
77- Dünyada bir çok insan var.Kimi mutlu kimi mutsuz, Kimi ağlayıp kimi gülüyor ama güzelliklere ve mutluluğa layık bir insan var o da su an mesajımı okuyor...
78- Ne Güneşi istiyorum Karanlığıma Ne De Yıldızları istiyorum Gece Yarılarında... Çok Değil Bir Tek Seni istiyorum Yalnızlığıma!!!
79- Gecenin sessizliğini dinle içinde beni bulacaksın.. Karanlığa bak yüzümü göreceksin.. Elini kalbine koy, gözlerini kapa ruhumu yolluyorum birazdan ÖPÜLECEKSİN..
80- Bu gün bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında , Eğer ki bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir yada tam karşısında...
81- Bugünü yaşıyorsam yarının seni bana getireceğine inandığım içindir....
82- Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parçalayacak kadar asildir.
83- Bir sevgi diledim gözyaşı buldum. Bir dost diledim sırtımdan vuruldum. Derdime derman diledim derdimin tiryakisi oldum. Bil ki gerçek sevgiyi ben sende buldum!
84- Seven unutmaz unutansa sevmemiştir eğer sevipde unutmuşsa sevmesini bilmemiştir.
85- Kül olmuş ateş yanar mı? Buz tutmuş su akar mı? Bu gözler seni sevdi başkasına bakar mı?
86- Sevgini taşımak değil hasretini çekmek zor gülmeyi unutmak değil ağlamaya alışmak değil ölmekte değil özleyipte görmemek zor...
87- Sev ama yürekten olsun, gel ama ebedi olsun, gidersen benide götür, gittigimiz yer kara toprak olsun
88- Kızlar sevgiyi kalplerine,erkekler ise ceplerine koyar! benim ceplerim dolu sevgini bomboş olan kalbime yazıyorum
Sevilen msn nickleri , yeni nickler
89- Seviyorum seviyorum haykırarak söylüyorum kimselerden korkmuyorum ölümüne seviyorum
90- birgün bana soracaksın ben mi dünya mi diye.Ben dünya diyeceğim ve sen küsüp gideceksin ama bilmeyeceksin ki benim bütün dünyam SENSİN!
91- gülmek icin mutlu olmayi bekleme, belki mutluluk gülüsünde saklidir. sakin aglayayim deme, kim bilir belki bir yerde senin bir tek gülüsün icin yasayan biri vardir.
92- Eger Son Nefesimi Vermeden Once Mutlu Olacagini Bilirsem Cehenneme Bile Gulerek Giderim.!
93- Seni ben değil gözlerim seçti , onlar sevdi onlar beğendi , banane gidersen ONLAR AĞLASIN !!!
94- Zenginbir adam dar bir sokaga girmis ayni anda yandan bir filozof gelmiş,zengin adam demiski benbir serseri için yoldan çekilmem filozof da demiş ben çekilirim
95- Cicekler bahcesinde gecsede ömrüm senin üstüne gül koklamam gülüm seni koklamak olsada ölüm sen buna degersin be gülüm
96- Düşlerim vardıgörmekten korktuğum,hislerim vardı söylemektenkorktuğum,şiirlerim vardı yazmaktan korktuğum,şimdisen varsın kaybetmekten korktuğum
97- Vücudun otobüs, beynin şöfördür kalbin şöför maaline geçerse aşık oldun demektir.
98- Aşık bir insansan mantığını unut, mantıklı bir insansan aşkı unut. Hem aşık hem mantıklıysan kıskanırım seni ben.
99- Sen seni seveni göremeyecek kadar körsen seni sevende seni sevdiğini söylemeyecek kadar gururludur.
100- Gidene kal demeyeceksin.gidene kal demek zavallılar****alana git demek terbiyesizlere.dönmeyene dön demek acizlere yakışır...
101- Sadece çocuklar ağlar ve sadece Allah affeder eğer bir gün gidersen çocuk değilim ağlamam Allah değilim affetmem.
102- GözLerin daLarSa ßiLki dü$ündüm Seni, kuLagIn CInLarSa ßiLki aNdIm Seni, GeCe UyanIrsan ßiLki ReSMiNi Öptüm, GözLeriNden Ya$ damLaRSa ßiLki SenSiz ÖLdüM..

Sevilen msn nickleri , yeni nickler
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları