Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Mutluluk

| 3 Nisan 2008 Perşembe | , |
Mutluluk nickleri , msn nickleri

mutLuLuK mu? ÇocuKLuKta KaLdı..!

ağLamak ne zormuş meĞer
GidişinLe seLLer akacak sandım
DenediM, oLmAdı
AğLardım beLki değseyDin eğer...



adINı kahPE koydUM , bıRak Öyle kalsIN...


ßen onu kaybetmedim o kendini kaybetti...!!


ßana uMut ßaqLama ßen Topraqa Söz VErdim!


ßir çığLıktı yaLnızLığımM...hepiniz sağıRdınızZ....!!!!


Dün ßuqün öLmüştür..buqünDe yarın öLeceq..!



Mademki Yokluğumda Mutlusun...O Zaman Bu Aşkta Büründüğüm Son Kimlik Yokluğum Olsun
Mutluluk nickleri , msn nickleri


$imdi ßen yanLızım $imdi ßen SenSizim DeLi Gibi yanar yüreGim SöyLe $imdi neyLeyim



...nokta koyamadığım tek cümlemsin...


Çaresiz bakma bana.. Ne olur yalvarırım...
Ayrılık yakın gibi.. Ben sevenim anlarım”


!.k€L!m€L€r!n y€Tm€d!ğ! kAdArıM,n€ kAdAr AnLaTıR$am AnLaTaYıM,AnLaDığIn kAdArImM.!

!..Kı$acA$! AnLaT!LmaZ yA$An!r!mM..!


. . İ s t f a M ı .. v e R i y o R m .. H a y A t . . .


HakLıyDın Hep Sen, AcıLar BeDava, MecBurDuk Hep UzakTan BakMaya


.:ONU UNUTTUNMU DİYE SORAN OLURSA UNUTTUM DEMEDEN ÖNCE BENİ HATIRLA!.:.


SEVMEK... Sevgiliyi bir beyaz güvercin gibi avuçlarına alıp okşamak ve yüreğine bastırıp korumaktır. Ama sevgiliyi daha güzel ufuklar bekliyorsa onu salıvermektir. Gittiğin yerlerde dualarımla seni koruyacağım diyebilmektir...



»_B!r тєk_รєn _wαяรın Bєni๓_İçiN_


LİsElİNİn hAlİ bAŞkA LİsElİ dOyMaZ AŞkA HeLe bİRdE SeVdİĞİ vArSa LİsElİ ÖlMeZ AsLa.......
Mutluluk nickleri , msn nickleri
Elbet bir gün buluşuruz burda olmasada ''C€nn€tt€''

Hangi gönülde yandın, böyle yangınla sen


gєlєи иє gєтiяdi ĸi gidєи иє göтüяsüи...
вєи нαyαтıмdαи мємиυиυм вєиi sєvмєyєи ölsüи!!!





Gelene sevinme başkasından geldi, gidene üzülme sevse GİTMEZ Dİ!!!




mAsaLmI sANdIn EtKiLeMeZ ÖlÜm BeNi İnAn hİç!!!...


Mutluluk nickleri , msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları