Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Hüzünlü msn nickleri

Hüzünlü msn nickleri ,yeni nickler, msn nickleri
467. Kalbimde 3 çiçek yetiştirdim. Sevmek, sevilmek ve beklemek. Sen bunlardan ikisini kopardın. Bana sadece biri kaldı, beklemek.
468. Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz.
469. Güzelsin, şirinsin, şahanesin. Çektiğim çileme tek bahanesin. Melek mi, şeytan mi bilmem ki nesin. Tuzaktan tuzağa atsan da olur, ben seni seviyorum, sen sevmesen de olur.
470. Eller bana kalpsizsin diyor, doğru çünkü kalbimin sende olduğunu bilmiyorlar. Seni Seviyorum Aşkım.
471. Duyuyorum sana dokunmanın ezikliğini ve düsünüyorum aşık olmanın rezilliğini. Inan yanındayken çekiyorum en çok hasretini.
472. Nasıl doldurduysan hayatımı varlığınla, ben de yazmak isterim adımı defalarca dudaklarımla dudaklarına.
473. Aramızdaki mesafeler ne kadar uzun olursa olsun sonsuzluğa giden tüm yollara adını yazdım. Hangi yoldan geçersen geç seni sevdiğimi okuyacaksın.
474. Aşkım var dağlar bilemez, sevgim var kimsenin akli alamaz, bir de sen varsın ya Birtanem dünyada kimse böyle sevemez.
Hüzünlü msn nickleri ,yeni nickler, msn nickleri
475. Bir ilk gibi yasayacağım içimde, kalan son sevgi parçasını seninle, Sakın ayrılmayalım aşkım ölsem bile ellerinde.
476. Aşk, Gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır ama dikenlerin hesabını gülden soramazsın.
477. Bir gün dudakların kurursa okyanusu getiririm sana. Akşam ayazında titrersen güneşi getiririm sana. Eğer gönlün bir sevgi ararsa kalbimi söküp getiririm sana.
478. Gözlerin gözlerime değdiğinde felaketim olurdu ağlardım.
479. Ne zaman ayrılık saati gelse, içimdeki güllerin boynu bükük bir zaman kalırım öylece. Neden sonra gittiğini anlarım içimde güller ağlar ben ağlarım..
480. Bir soluk kadar yakın, ıyldızlar kadar uzak derler sevgi için. Uzanırsın yetişemezsin, yetişirsin dokunamazsın, dokunursun vazgeçemezsin, vazgeçersin ama unutamazsın.
481. Senin için yazdığım şiirlerin birinde bir mısrada gizlenen bir kelime olsam ve sen şiiri okurken beni söylediğinde tatlı dudaklarına konan öpücük olsam.
482. Yağmurlu bir günde sana koşar gelirsem ıslak saçlarımı düzelt, başımı omuzuna yasla nemli dudaklarımı dudaklarına ansızın değdir.

Hüzünlü msn nickleri ,yeni nickler, msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları