Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Güzel msn nickleri

| 8 Nisan 2008 Salı | |
Güzel msn nickleri
EtRaF Artist kaYnıYO Ama ßiLmiyoLrki YöneTmen ßenim İsTeDiğime ''ROL'' iSTeDiğime ''YOL'' VeriRim..!


düичα üzємєz вєиi, ǿℓüм кøякuταвiℓiя мi?



EgEr bIr gÜn öLüRsEm mEzArImA GeLiP SaRıU GüLlEr dIkErSiN OdA BiR GüN SaRı gÜlDü nE ÇaBuK SoLdU DeRsIn



вu чдsдм вєπiм кuядLLдяı вєπ кoчдяıм...!



Bazen Bizim Bilmediğimiz Güzellikler Vardır.



Ben Senin neyinim anLayamadım...!!
Güzel msn nickleri


ђєг คภคђtคг ๒เг ย๓ยt ђєг кเlเt tüкєภ๓เş кคlє๓ คçıl๓คאคภ ђєг кคקı ๒๏ş ๒เг คşк ๓ครคlı๔ıг..




BiN Bıçak Var Sırtımda..
BiniyLede ada$sın
...Her Biri Hayran Sana..



seninle ilk bakışmamız varya lanet olsun o ana



hayat beni sevmesede ben hayatı çoook seviyorum.



Kanatlarım yoktu benim...ama bir zamanlar melektim...

Güzel msn nickleri

kendimi yormadan ulaşsam sna dokunsam ruhuna kimseye sormadan yolundan çıkıp kavuşsan sen bana...



sevmeyi gerçekten bilen insanları üzerken geçmiş iş işten!!


$imsiyah gecenin k0ynundaım YaPaYaLnIz...



BİTMİŞ AŞKLAR EMANETÇİSİ...



Gözlerin gözlerime değince

Felaketim olurdu, ağlardım

Güzel msn nickleri
Beni sevmiyordun, bilirdim


Alayına İsyan Len


Boğazımızda düğümlenmiş kelimelerle;sen kendini asıyordun,Bense geceyi...
Güzel msn nickleri


şöyle altın kalpli bir sewgilim olsa kuyumcuya satar zengin olurdum



ya varsındır yada yoksundur..olsaydın yanımda olurdun ..demek kı yoksun..




.€ğ!t!Md€...TER...dÖkMeYEn SaVaŞTa...KAN...DöKeR.....


benim senin içinde olmadıgın tek bir hayalim bile
yok



Söyleyecek sözün yoksa dinle
Dönüşü olamayan yola girme
Ne gariptir sevenler kavuşmaz
Bu sözlere inandın mı söyle

Güzel msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları