Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Etkileyici nickler

| 5 Nisan 2008 Cumartesi | |
Etkileyici nickler , msn nickleri

ne oldu aldatıldın mı? hiç üzülme en büyük derdinden kurtulmuş oldun.
seni aldatanla senin ne işin olur ki? gerçekten seven, sana değer veren biri olsaydı zaten seni aldatabilir mıydı ?
insanın karakteri aldatmaya meyilli olduğu zaman onu sevmek, senin için en büyük hata olsa gerek.
sizler için hazırlanmış çok güzel yazılar.



-yanacağımı bile bile gittim kor ateşlere ama korkma senin yakmaya gücün yetmez çünkü sen aşk nedir bilmiyorsun ki.


-hayat bir oyunsa ben de yönetmenim istediğime rol istediğime yol veririm

-biraz daha bakarsın alemlere akarsın ama yerime bi allahım kulunu asla koyamassın

-liseli ağlamaz sil gözyaşlarını zaten ağlasanda kimse anlamaz

-Zalimsin Ama Lazımsın Bana,Hainsin Ama Zaafımsın Anla .


-dön çarem el gibi uzak durma dokunur gururuma bu yabancı hallerin aldatilanlar icin nickler

Etkileyici nickler , msn nickleri
ne oldu aldatıldın mı? hiç üzülme en büyük derdinden kurtulmuş oldun.
seni aldatanla senin ne işin olur ki? gerçekten seven, sana değer veren biri olsaydı zaten seni aldatabilir mıydı ?
insanın karakteri aldatmaya meyilli olduğu zaman onu sevmek, senin için en büyük hata olsa gerek.
sizler için hazırlanmış çok güzel yazılar .


Basini Gogsume Yasladigin Zaman Tek Dusmanim Akip Giden Zamandir.

Dun Yine Yapayalniz, Dolastim Yollarda...yagmurlarin Islattigi, Bombos Sokaklarda.gozlerimde Yas, Kalbimde Sizi, Unutmadim Seni, Unutamadim, Unutamadim, Ne Olur Anla Beni...

Hayatindaki Uzuntuler Kumsaldaki Ayak Izleri Kadar Gecici Mutluluklarsa Mermere Kazinan Yazilar Kadar Kalici Olsun.

Senin Icin Uzaktan Sevmeyi,bakmadan Gormeyi,dokunmadan,hissetmeyi,duymadan Dinlemeyi,goz Yaslarimla Gulmeyi Ve Kavusmak Icin Sabretmeyi Ogrendim Ama Sensizlige Asla...

Bir Bakisin Manasi, Hic Bir Lisanda Yoktur, Bir Bakis Bazen Sifa, Bazen Zehirli Bir Oktur, Bir Bakis Bir Asiga Neler Neler Anlatir, Bir Bakis Bir Asigi Senelerce Aglatir...

Unutma! Nasil Sensizligi Ben Yaratmadimsa Tadacagin Bensizlikte Benim Eserim Olmayacak.....

Kenardan Ben Geceyim Yol Senin Olsun Ben Zehir Iceyim Su Senin Olsun Bi Sevgili Bulmussun Hayirli Olsun Bi Tane De Benim Var Haberin Olsun.

Fizik Ile Buldum, Kimya Ile Cozdum, Edebiyat Ile Soyluyorum, Seni Cok Seviyorum

Gulu Oylesine Sevmelisin Ki Soranlara Dikeni Yok Diyebilmelisin.
Etkileyici nickler , msn nickleri
Bir Insan Olunce Unutulmaz, Unutulunca Olur!

Senii Sevdigim Kadar Yasasaydim,oulsuz Olurdum.... Sen Hala Sonsuzludun Yuzunde Bir Damla Gozyasisin..

Firlatmistim Kalbimi Uzaga,en Uzaga.denk Gelirde Rastlar Diye Bir Yildiza...yanilip Susturdum,agrimin Cagrisini,cagrimin Kohnemis Agrisini.....

Oysa Kim Bilir Ki ,yanagimda Yanginlardan Cok Once O Yarin Biraktigi Opus Izi Var... Yuregimde Anilardan Kalan Bin Dus Izi Var.....

Kanmadim Aynalara Sana Kandigim Kadar.icimde Bir Bosluk Sana Yandigim Kadar..

Bir Cift Ela Goz Yuzunden Icimde Bir Sonbahar Aciyor Oyle Aciyor Ki, Acilar Acisiz Kaliyor, Mevsimler Ustume Devriliyor,kislar Kissiz Kaliyor....

Pasli Bir Yanlizlikti Avuclarimda.....ardimda Bir Yurek Yuku Ruzgar...ne Zaman Sevmeye Koyulsam,dogrulup Cogaldi Ayriliklar.



Etkileyici nickler , msn nickleri
Abi beni niye anlamiyon. Sende idrak yollari enfeksiyonu mu var?


Acaba bir yerde oturup konusalım desem....kızar mı..?Yok canım...ya abisi varsa sorsam mı yok yok abisi yoktur...ya varsa..canım olsada nerden görecek sor lan sor ölmezsin,
Acaba bir yerde oturup konusalım desem....kızar mı..?Yok canım...ya abisi varsa sorsam mı yok yok abisi yoktur...ya varsa..canım olsada nerden görecek sor lan sor ölmezsin,
Adama sormuşlar karınızla ortak bi özelliğiniz varmı ? demiş ki var aynı günde evlendik..
Adama sormuslar karinizla ortak bi özelliginiz varmi ? demiski var ayni günde evlendik..
Adamin biri birgün eczaneye sinek ilaci almaya gitmis ve eczaci ona "Sineginizin nesi var acaba?" demismsn nickleri

Adamın biri komsuya gitmiş hamile kalmış. çünkü komsu kapıya kadar geçirmiş...
Adamin biri yerde elli bin lira bulmus, ayakli bin lira bulamamis...

Etkileyici nickler , msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları