Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Etkileyici msn nickleri

Etkileyici msn nickleri , yeni msn nickleri , msn nickleri

Kalbimi gökyuzune actım sevgilim Gözlerinin pırıltısını yıldızlarda aradım...


++Söz bizde,beste bizde,taklit yok bizde,mevzuda takmıyoruz geri vitese

+++suskunlugumuz korkumuzdan değil asaletimizdendir

+++Gülü öylesine sevmelisinki soranlara dikeni yok diyebilmelisin
:#·$4●●[̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]●●ηєяє∂єη вιℓє¢єкѕη ѕιℓαнıмıη şαяנöяüηє мєямι ∂ιує ѕєηι кσуυρ ∂єƒαℓαя¢α кαℓвιмє ѕıктığıмı؟؟؟؟
ßu qözyaşlarımla gidecekse Cennete birileri... ßen Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile!!

вιя ∂ιℓєк αgα¢ı σℓѕαу∂ı єgєя ∂ιℓєğιмι кαℓємℓє ∂єğιℓ кαℓвιм∂єη αкαη кαηℓαяℓα αℓℓαнιм вιzι αуιямα уαzαя∂ιм...

Güldüm Aglattilar,Sevdim Aldattilar,Sarildim Biraktilar,Saolsun Dostlar,Sevenler,Sevilenler,Beni Zorla $air Yaptilar

KaderimSe ÇekeriM, ÇilemSe GüleR GeçeriM..!

ßen Ciğer Olmaktan ßıktım..Siz Kedi Olmaktan ßıkmadınız mı
!. .. . .вıктıммм вυ кαяαηℓıк gє¢єℓєяιη вιтмємєѕιη∂єη нαуαтıм∂αкι ıѕıк gєℓ αятıк gєℓℓℓ.. . . . .:
Koptuğu Yerde Bırak !! Bu masaL böyLe bitsin.. Bir zaman HER ŞEYİMDİN !! Artıq hiçbir şeyimsin.......
Etkileyici msn nickleri , yeni msn nickleri , msn nickleri
A$k Yarı yoLda kaLdı N€yL€yim ?! Korkmuorum ߀n ßuyum, ßöyL€yiM !!!
кιмιℓєяι ναя∂ιя αşкιη єη уü¢єѕιηє ℓαуιктιя кιмιℓєяι∂є ναя∂ιя кι αşкιη єη уü¢єѕιηι νєяѕєη∂є αşşαℓιктιя...BEB!$!W $EV!Y0RUW $EN! ''HED!$''
•-->¢и¡м¡ ץoℓĐ ьųℓĐųм ... ((hep sorardın neden böle yazıyosun die hiç olan biri canını daha nerde bulsun kii ))
Uslanma hiç hep deli kal Büyüme sakın çocuk kal Son harmanında sevdanınSuçüstü bulmalı ölüm; Ölürken de sevdalı kal
Karşılıksız sevebilmekse sevda,,Gercek seven küle dönmüş her cağda..Elim kolum bağlanmışsa kıyında,Sana olan sevdamdandır bilesin



kaderimse belalı aşkın severek yaşarım, ağlarım yokluğundan yanarım, ben aşkını tek başımada yaşarım...(


kuSSam kâc întîhâr cIkâr îcîmdên? kêSSêm kâc ayrîLîk akâr ßîlêklêrîmdên?

ßen senin duymaqq istemediqin heR$eim..ßiLipde øLmasını istemediqin her kesinLiqq ßen'im..!!

dostLarm wardı hayaLLerm qißi..hayaLLerm wardı dostLarm qißi..ikisi de yaLndı sefdiim qißi..qosLern yaLndı nefretm qißi..

Etkileyici msn nickleri , yeni msn nickleri , msn nickleri
вєη уαηℓızℓığıмı αηℓα∂ığıм zαмαη çαяєѕιz кαℓ∂ıм!!!!!!!!!SENİ SSSEVİYORUM
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları