Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Duygusal sözler

| 15 Nisan 2008 Salı | , |
Duygusal sözler , msn nickleri

€skiden karanlikdan korkar yagmurlardan ürperirdim ama simdi karanlik sirdasim yagmurlar gözyasim oldu!!!

ßir Gün ßir SiLah ve ßir Gül iLe Sana GeLeceğim Ya Gülü aLırSın a$kım oLurSun Yada SiLahı Cekip ßeni WururSun...!!!

BİZ YIKILMAZ SEVGİLERİN SARSILMAZ TAŞLARIYIZ ANLIMIZDA BELA YAZAR
GÖNLÜMÜZDE SEVDA DELİCE SEVMEYİ BİLİRİZ UNUTMAYI ASLA....!!!

€ziLmi$ ßir Kentin SokakLarında Sevdası YasakLanmı$
Vede umutLarı Kur$unLanmı$ GeceLerin İsyanKar SerSer!Sinden SevgiLer...!!!

aĞlamayı FerdiDen ßæğLamayı Orhandan İsyanı MüsLümden Sevmeyi ise YanLızca ßizden öĞrenin..!!
Duygusal sözler , msn nickleri
Meyhaneden masam kaldırıldı,karakoldan defterim dürüldü,savcı kalemimi
kırdı,darağacına tesbihm asıldı,sevmek bu kadar suçsa beni asın razıyım.

' yıLdız oLsaydım iLk Sana Kayardım !!! ( FAVORIM )

' hayaTTan Sonra öLümdesin..ama HayaTTa iken Ben Yoksam biLki öLmektesin !!


' Kaderime Boyun Eğmem ama aLınyazıma'da Boyun Eğmem ..!!


' RahaT oL Geçmiş asLa öLmez ama öLdürür !!


'- Cesaretimin Bittiği Yerde Esaretim BaşLar ..!!


Şu İzmir'i Yaksam İçindeki KAŞARLAR Erirmi Acaba?? ( kişisel İletim )

BtÜn sUçLaR Şu aNdA BnA YkLü aRtk dYaNaMıOrUm hAyAtIn vE SeNiN çiLeNe

b]istanbul yansa kaşarları erimes...

Duygusal sözler , msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları