Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Duygusal

| 10 Nisan 2008 Perşembe | |
Duygusal msn nickleri
KimiNe GöRe AdamIm,KimiNe GöRe YaLanIm;
KafaNa TakmA BeN AdamıNa GöRe "FALAN FİLANIM"...

*ßizi satanLarı ßiz ßeLe$e veririz.....!!!!

*ßen ßurdaım koLpa a$kın sende kaLsın..

sevgiyi yalan edenlere sahte sevgilere PAYDOS!''Bir yazar demiş ya''sen git aşk bana kalsın..
bende diorumki"BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN..!

*Senin Yerini ßaşkası aLır,ßeni araSanda eLin ßoş kaLır,Sen Sevmedikten Sonra Seni Kim Tanır,yolun aCık oLsun git güLe güLe
Duygusal msn nickleri
pişmalık ßile bazen insana acı verebilio

*nEefrEt'e sEevGİdEN fAzLA GüVeİRrİm Dedİ şŞeEYTanN; ÇüNnkİ NeFReTİnN sAhtEsİ oLmASs..

*...$èyTañín Tek gùnahì MèLèğe øLan A$kìymî$...

seni ßi arkadaş ßi dostum gißi sevdim sen oturmu$ ßana a$ktan dem vuruyosun

*ÜzüLmem Veya mutLu oLmam için kimseye İhtiyAcım yOq kuraLLar deği$ti Oyuna dewam..!

*zannetmeki her susan konu$maktan acizdir ve kırıLan gurur ßir hiçtir...suskunLuktan anLıyorsan çok $ey anLatmı$tır..

İsT€R Ah €T...İster Kin Duy...KeNdiNe GöRe HaKLıSın..AdıMı KöTü An...SoNuMu €LinLe YaZ...SeNDe ßiR Gün AnLaRsıN..!!!

*Bir_Zamanlar_Herkez_Aynı_İken_Ben_Farklıydım_Şimd i_Herkez_Fark_Pesınde_Ben_İse_Aynı_İşte_Buda_Benim _Farkım_

*______aLayına qider demedik mi_???cefaLarı çekmedik mi_???ah be kankaa bizde sewmedik miiiiiiiiiiiiiiiiiii?????:
Duygusal msn nickleri
*ßen seninLe toprağa giderim diyenLeri Çok gördüm ..ßen öyLe diyenleri toprağa hep yalnız Gömdüm..:

*.Gecici Heves DeğiL Hak €dene Nefes OLurum!

*Sen yaLanLarLa a$k satanLarın iLk adresi..ßen sattığın son a$kın ta kendisi

*Aşk ßenim damarLarımda doLaşan kimyasaL ßir etki!>>>ßen a$ık değiLim oğLum ßenimki sadece etkiye tepki<<<

bizi ESKİLER tanır YENİLER örnek alır,SORANLARA yalanız BİLENLERE kralız BİLMEYENLEREDE FALANNNNNNN FİLANNNNNNIIIIZZZZZ.....

Gittim! Şimdi ßİr Mevsim Değil, ßir Hayat Girdi Aramıza, Ne Sen Döneßilirsin Artık Geriye, Nede ßen Kapıyı Açaßilirim Sana..

*ne kimseye ait nede kimseye sahißim tek geLdim tek giderim...!!!!

*HaYaTıN HeR SaNiYeSiNi YaSaRıM, SaNKi YaRıNa HiÇ uYaNMaYaCaK GiBi, BeLLi BeLiRSiZ BiR ÇıĞLıK GiBi , BeN GiBi...!!
*ßeyinLerde iLtihapLaşmış intihar düşüncesi..!!!!

*ßu garip huyLar senden yadigarr

Duygusal msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları