Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Dertli nickler

| 15 Nisan 2008 Salı | , |
Dertli nickler , üzgün msn nickleri

o KıZ ßeNi aŞaR ÇünKü KaşaR DelikanLı aDaM ManitasızDa YaşaR

SaNa oLaN GüveniM SonsuZ, eĞeR YakalarsaM DonsuZ, * SusuZ SabunsuZ

SonuNu DüşüneN KahramaN oLamaZ

SeN iMkansızsıN, SensizliK iMkansıZ, aŞK iMkansıZ..

ÇemberiN eN DışınDa, eN ÇıkmaZ SokaktayıM..

...İlk d£gilseN ßile $on AşkıM olup kaL... $enden öncesin! ya$amadım $ayarıM...

--ağlat beni sanada bu yakışır insan bu elbet bunda alışır bela oldun zaten başıma git gidişin aslında kurtuluşumdur
Dertli nickler , üzgün msn nickleri
--seni sewiyorum dedim sewdim mi sandın? sana mektup yazdıysam asıkmı sandın 21.yyda yasıyoruz hey oğlum sen kendini ne sandın

--Simdi dãhã İyi ãnLıyørum Ki , NéféS ãLmãk déqiLmiS yàSámãk , ÃtésLérdé yãnmáK Gibi ßir Séy Séni SENSİZ yãSãmãK


--hîc tãnîmãdîgîm bîrîñî bãñã têrcîh êttîñ, bêñsê hîc ûzûlmêdîm.. kîm ñêdêñ ãyrîldîñ dîyê sørãrsã; ãyîp êttîm dêrsîñ, sønrãdã cêkîp gîdêrsîñ
--Hey MeZarCı ßaNa OyLe ßIr MeZar Yapqi OkuyaNLara Dert OlsuN UstUNe OyLe DErTLı YaZqı $evqıLım OquDukca KahroL$uN


--LtFeN YeRLeRe TüKüRMeYiNiZ TüküReCeK O KaDaR SuRat VaRKeN!!

--LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!

Dertli nickler , üzgün msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları