Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yorgun yazılar

| 15 Mart 2008 Cumartesi | |
BuraLar Simdi Yangın Yeri..
YokLugun Yangının ALevi..
SöyLe Gitmenin Sebebi Neydi ?


Gitme kaL be yAnimda Surada Basucumda, Sana Kurban oLurum eLveda Deme Bana !

Gururun neye yarar ki yalnız kalmaktan başka ,

AnLAmAk BaZeN WaZgEÇmEkTiR.........

iSTeYeNe DeiL aLaYınA GiDeR,Ankara KıZıYıZ ŞeKLiMiZ YeTeR,öFKeMiZ eCeLDeN BeTeR,GüZeLLiĞiMiZ TüM KıZLaRı eZeR!!


Sevmek yaşamak kadar güzelse,,ayrılık ölüm kadar acıdır..!!


Sevmek yaşamak kadar güzelse,,ayrılık ölüm kadar acıdır..!!


NeFreT eT eRkeK aDı DuyuNca MerHameT eTme YalVarıNca SewiYoR SanMa aĞlaYınCa eRkeK DöneKtiR Bunu SakıN uNutMa!!!


her damlada gözyaşım seni bana taşıyor.....

gєℓ gєℓмє öηємℓι ∂єğιℓ αмα вєкℓєтмє тαмαммı ℓαη!!!...

Belkii Aràdığın Ben Değilimdir..!


İnsanlardan buz gibi soğudum
İşte yalnız sen vardın...
Öyle halsizim ki hiç sorma,
Anlarsın...



Artık eski yağmurlar yok kar da yağmıyor,
Cehenneme döndü sanki dünyaya n'oluyor ?


FaLaN fİlAn HeRşEy ArTıK aNti YaLan



Síz kµtµ kµtµ pénsé øynârkén , bíz kµtµ kµtµ EFES í¢íyørdµk

Efes alamazsam nefes alamıyorum..

kalk da gel desem, ''gec oldu'' diyeceksin gelme desem '' yaninda kim var? ''...


SiGaRaNıN uCuNdA AşKıN tÜtEr Bu AşK aNcAk MaHsErDe BiTeR BeNdEn BaSKaSıNı SeVeRsEn SeVdİğİnİn KoLLaRıNdA GeBeR...
......
İSTeNMeDiĞiMiZ ZaMaN DeiL , İSTeDiĞiMiZ ZaMaN GiDeRiZ.!

Bırakma beni insanlar kötü...
Bırakma beni Korkuyorum...
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları