Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

yeni msn nickleri

| 25 Mart 2008 Salı | , |
ѕєνєηiη кυℓυ ѕєνмєуєηiη∂є ѕυℓtaNıYım

ve yeni msn nickleri

HANDEMİ YENER FUNDA MI ARAR HAYIR SERAY SEVER
BU ÜÇÜNE ÖNCE NEJAT İŞLER SAONRADA AHMET ÇAKAR
BU GEYİK CELAL'İ BAYAR BU GEYİĞE DAYANAMAYAN FERHAT GÖÇER
YILLAR SONRA BUNLAR TARİH OLUR
O TARİHİDE GÖNÜL YAZAR MEHMET OKUR
KABUL OLUR BUNADA ANCAK KADİR İNANIR





*Susmak verilmesi en güç cevaptır.Çok konuşan kolay olandır.BEN Sustum ,isteyen konuşsun..




ѕαу уαяαмα вαѕтığıη тυzℓαяα!



öη¢є вє∂єηℓєяιηιz ∂єιℓ вєуιηℓєяιηιz ѕєνιşѕιη вє∂єη ѕєνιşтιямєктєη ∂αнα кσℓαу ηє ναякι؟



hüzünlerden bozmuşumki mutluluklarımı,tutunamadılar....



pranga taktım gönLüme..kayamıyor artık kimseye.



ѕöz νєя∂ι göηℓüм gυяυяℓυ σℓυ¢αк..
нєя öηüηє gєℓєηιη gö*üηü кαℓ∂ıямαуα¢αк!!




Yalnızlık bir perde örtmüş üstüme.
Aşk denen tek hece; bilmezdim ne...
Sonra sen geldin,
İçime dolup beni benden ettin.
Senden başka,
Senden Başka
artık düşemem aşka.
O melek yüzün, benim güleryüzüm.
Şimdi geçmişim hüzün, sensiz yaşanmış her bir gün...
Senden başka,
Senden Başka
artık düşemem aşka.





ACI CEKSEMDE ALISMALIYIM
TUZA MÜPTELA BENIM YARALARIM
BELKI GIZLICE KAYBOLACAGIM
AMA OLSUN KURSUN GECIRMEZ BENIM
YALNIZLIGIM...





Kendimden kopmus neyLeyim...
Acimaz ki benim bedenim...
ELinden oLsun son nefesim...
Yaratmak dert degiL tanri için...
Sen iste öLürüm senin için...♫



adımı duyma kaç yazar ?
kalbim tanıdığım en içten yazar (;



Küçükle Küçük Olurum,Büyükle Büyük!İnsana Zaten İnsanım..Ama Üzgünüm Havlayan Köpeğe,Köpek Olup Havlamam!!!!


en yeni nickler e devam



Hiç bİ KALP TE Kalamam ıcınde ıyılık yoksa ben kusmem hayta baskalrı KUsüyorsA bıgun ısıklar banada yanacag nasıl olsa

Bén DostLarimi Né KalbimLé SéVérim. . NéDé akLimLa oLurYa ! Kalp durur.. aKil uNuTur Ben sadece Ruhumla SéVérim o Né.Durur Ne De unutur


Seni Kaybetmeme Neden oLan Sevqimin BüyüKLüqü müydü?Yoksa Kalbinin KüçükLüqü mü?


Kalbi önünde bir kız cocuquyum Kıyabilirsen qel üz!


bu dünyaya tek geldik tek gideriz.. bizi 3 kuru$a satanı biz bele$e veririz..


Kapatıp gözlerimi...☆
SonsuzLuğa bıraksam kendimi ...☆
SonsuzLuğun koynunda uyusam ...☆
Bir daha hiç uyanmasam...☆

Dönüyorum kârânLığın içindê sêndên arta kâLân yâmâLı cümLêLêrimê…
Tükêniyorum hêr hârftê...
__oOo__
Vê bitiyorum ‘noktâ’ (.) misâLi…

♠maÇakızı♠


GüzéLLíGé Sáhíp oLmäyä çäLışmıorúm,Istédígím Hérşéyí éLdé édébíLíorúm..!
Bény färk étmén íçín gozLérínín íçíné bäkmíorúm,färk édénLérín yänínä kéndím gídíorúm..
Kéndíní íspät étmék íçín şékíLLéré kopék oLmuorúm ,bén kím oLdúgúmú zätén ,bíLíorúm..

✖ En iisi yannızLık o beni Hiic terketmedi..! ✖

�Ni
qiMSe
AnLamaDı..
vE
AnLayamaZ
sEnDe
AnLamaYa çaLı$mA

İntihar Ederken ßiLe ßir '' Ya öLürsem? '' Kaygısı Çoktan Aradıqını Unutmuş DaLqın İnsan Tayfası..!!..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları