Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yeni msn nickleri

| 21 Mart 2008 Cuma | |
Beni sevmeK yürek ister.. Su içmeye benzemez, asit içmek gibiDir, yakaR adamı, iLikLerine işLer!
> Ben kabuSLarLa büyüDüm, hayaL etmek ne haddime ?
> arka sokakLarın çocuğuyuz, bize yakışmaz itLere yem oLmak.. ya aDam gibi ya aDam gibi gideRiz!
> aşkTan ne anLar sosyete Kızı.. Hiç sevmiş mi her gün öLmeyi göze aLa aLa…!
> itLe köpekLe uğraşacak vaktim oLsaydı veterineR oLur, seni tedavi ederdim
> güLmek bir tek oNa yakışıyoR..!
> aDam oL öyLe Yaz!
> Yazmak tarzım değil! çizerim (H)
> Biz akıL vermez, gösteririz.. Konuşmaktansa susar, ses bekLeriz.. Değer verdikmi karşıLığını isteriz..
> Egemenlik kayıtsız ve şartsız milletindir.
> Bilelim ki milli benliğini bilmeyen milletler başka milletlere yem olurlar.
> Türk çocuğu ecdadını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır.
> Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
> Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.
> Biz Türkler, bütün tarihimiz boyunca hürriyet ve istiklâle timsal olmuş bir milletiz.

> Nasil yalan söylerim, Gözler inkar etmezki, Hayir desem bile, Sözlerim kar etmezki..
> Ben bu askla kavrulsamda, Bu yanginda kül olsamda, Aska doydum nasil olsa, Sen mutlu ol yeter bana..
> Sen kapimi calmasanda, Düslerimle kalmasanda, Bir gülüsün yeter bana, Yeterki sen mutsuz olma..
> Seni seviyorum, seviyorum, seni seviyorum, Sen sevmesen bile, Seviyorum, seni seviyorum, İstemesen bile!
> Geceyi bağladım gündüze, Gün doğsada de, Yıldızlar solsada, Gözümü yummadan ben yineé
> Dünyaya kızar dururum, Kendime sorar dururum, Hep seni severmiyim böyle..

GökdeLenLerden Tükürdüm Dünyaya...


Ciqlik iStiyør kuLaklarim..ya atmaLi deRinden yada attirmaLi derinLerden!?


Bir cinayetten ibaret katlettiğin satırlarım..

ßiR kéFéné 2ßa$ sıqdr
.bénimLé oLan hér daiM saqdr.
tanRım yaqmr yaqdr.
yeryüzünde pisLik Çok
yaLanLaRnda yanLı$ yokTa.
doqrulr dökürkn dLimdn.
béndn kötüSü yok içmdé sakLı
kaLbé sapLı ok...(!)

kaybettikLerimin hesabını
kaLbimden ..Çekİn
bildiğim kadarıyLa
Limitsizim..(!)..=(

Etrafımda onca ses var..ne diyoR bunlar.anlayamıyorum
Hayattan soyutlaşmışım ve hiç kimse beni geri getiremiyor...!!!


..............................kimse kimsenn her$ei olamaz-mı$...........
............................... di'Li qeçmi$tn tek yaramsın............
.......................... sensz kimse mi kimsesiz miim bilmem.....................
............................ hiç bilmek istemem!!!............

PoLyannacıLık oynamayı ßırak artık Kızım!!!!
O ßir çizgi Film sadece
Ve sen gerçek hayatın tam ortasındasın
UnUtMa asLa!!!

Yeni msn nickleri ,atatürkçü nickler , yeni nickler ,msn nickleri


ßéynim ßüyü diyor süreqLi ruhuma
Yüréğim isé git.. Git uzakLara..


senin ne kadaR büyüq olduğun hiç önemLi deiL gözLErimin sana baktığı kadaRsın.. gözLErimi sendeN çektiğim aN hoş bir anı oLaraq kaLıRsın!!!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları