Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yeni msn nickleri

| 12 Mart 2008 Çarşamba | |
Severek unutmak olur iş mi
Bilerek uçuruma önden atlanır mı ki
Kaybettiğinin yerine ne koysan dolmaz
Boş bırakacağım yerini hep BOMBOŞ...




...(şehir yaz)....... нαℓιмiz вαşкα!!
............ ∂σумαz αşкα!
вιя∂є ѕєν∂ιğι ναяѕα öℓмєz αѕℓα!!!






Gıdıorum...
Hiç birzaman benim olmayan,
Senin uğruna kendimi feda ettiğim,
Düşüncelerimi,
Bütün yasanmış ve yaşanmamışlıklarımı,
Herkesi herşeyi bırakıp gidiyorum....
İnatla savaştığım,
kacmayı değilde kalıp savaşmayı tercih ettiğim,
Herseyden kaçıorum bu defa..
Yenilmekse bunun adı evet yenilgiyi ilk defa kabul ediyorum...
Biliyorum; gitmekle bitmeyceksin bende
Gozlerim gozlerinde, sesin hep kulağımda olacak...
yüreğimde hep bir yaşanmamışlığın
burukluğu olacak...
we seni hep seveceğim...



Harcadım hırpaladım çok,
çok zarar verdim beni affet
insan tuhaf ne hoyrat
ne şaheser ve nasıl ilkel hayret
kibir bir canavar gibi
bekliyor pusuda
tıpkı bir volkan gibi uykusunda
kalbini kurban veriyor
sen aşkın talibi o galibi
olmaya tutkun yok korkusuda
küçük bir hayat var biliyor
yanmam lazım daha yol almam lazım
kendimden caymam lazım zor...




Kendi Şansını kendin yarat ..



Södürmüşüz feneri salaş bir balıkçıda
Rengimizi sıyırmışta gitmiş gidenimiz
Vur cemalimizin astarı kalmış bi tek
O da kaşık kadar..
Vur kadehi ustam bu gecede sarhoşuz
Kalan sağlar bizimdir acıdan mayhoşuz
İki satırlık adamları musallat ettik ömrümüze
Bundandır böyle dibe vuruşumuz
Damla sakız hayallerimize yakamoz vursa
Bari öyle canlansa da hayat bulsa
Ne iyi olurdu kalbe kan yine
Hücum etse...




DENGEMİ KAYBETTİM ONU ARIORUM


en seni öküzler gibi sevmiştm sense,sevgimi sıpalar gibi tepmiştin,seni görünce vuruldm bir anda,yrn seni bekliorm bit pazarında ah sevgilim ahh,aynen bir gül gibisn,ama saçın bozuldgu zmn uyuz keçi gibisin.Aşkımıza ulaşamaz ulu camii minaresi,bizi anck ayırır bakırköy tımarhanesi.Ah,aşkından oldum nezle,burnumu silerm 60cm bezle aşkım manası sevipte sevilmemektr ama seninki düpedüz .....
yemektir (((zuuuuuuuahahahahhahahaha )))




RAHAT OL O KADAR DA KIZMADIM
RAHAT OL NE DEDIYSEN DUYMADIMRAHAT OL SENI SEVDIGIM KADAR
EMIN OL BASKA BIR ASK BULMADIMSAYENDE GELDI GECTI
ASK GONUL CAGIMDAN
BIR DAMLA OFKEN AKTI GITTI GOZ YASIMDAN
ASLINDA BIR TEK VARLIGIM SANA DERT OLAN
ICIME AKTIGIN GIBI KOLAYCA GIT BASIMDAN
ÇEK GIT BASIMDAN
BU KADAR AGLADIM
YALANMIS HERSEY EN BASINDAN
CEK GIT BASIMDAN
ECELIN OLMAYA DEGER
AKAN SU GOZYASIMDAN
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları