Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Şekilli msn nickleri

| 29 Mart 2008 Cumartesi | , |
şekilli msn nickleri , msn nickleri
' üzqünüm sénin yériny tıpky sénin qißy 1iyLé doLdurdum

' Hérqün kan akıtsada qörméz ßu qözLérim sén qéßéréné kadar.. cok susasamda kanımı akıtır içérim kanana kadar!!..

' Séndén Adam OLmas Ama Sénsis Dé OLmas..!

' KaLßim Artık Sıradan ß1r İch Orqan..!

' Hich Kimséé MuhtaJ DéqiLim. én kraL'ıny ßiLé Syktir édérim..!

' ßénim OLan ßénimdir. ßa$kasında qördüsén Vasqéchmi$imdir. qéri Dönü$ü ßénsisLiktir..!

' ßén ß1r Masa OLsadım Daa İ$é Yarardım..! x)

' KadéhLérimy Sénin Adına KaLdırdm Dün qéJé. SaFa$a qiddm Kéndy MévkiLérmdé Até$ Achtm Kéndmé.!

' N Chok Öqréndy ßu qönüL, N Chok Yandy. Hér déFasında ßu Son Sandy Ama ALdandı..

' ß1r Péry Ösqürdür Onu Tutamassın. ßéndé Péry OLmak İstérdim. Hayat ßény Dé ÖséL Fé SaF KıLsın..

' én qüzéLi dé n ßiLiosun mu ßén saa méjßur diiLim artık

' qunahımı aLa aLa ßItırdıNız oLéyY. ! x)

' ß.ka qidérsé i$Lér syktir éd qidsin

' Né İsTanßuL 1 Déniz Né Sén 1 qémi ßu kaFayLa qidéRsén cOk sykérLéR séNi...

' haLa ßénmLé oLmana raqmén ßa$tan ßéri yaLnızım...!!

' $!mdi qéridé ß1raktıqın hayat tarafından ßaqLandım..!!<3

' haYat ßéNdén aLdIkLarInI néRéné SokucaksIn..?!

' ßén séni ßöyLé tanımadım.koLpaLa$ma kéndin oL ßiraz..!

' Né Icérséniz Icin, Né Yaparsanız Yapın. ßénim Kafama ULa$amassınıs..!

' ßén ßÖyLé déqiLdim né zaMan kayßoLdum...RüzqarLa dAns édéRdim né zaMan savruLdum..!!

' ßi qün ßu aptaL Yérdn uzakLa$maı Dü$ünrSém yanma aLcaım Ték ki$i SénsN!!!
şekilli msn nickleri , msn nickleri
' Né KaLdıı ßak éLLérimdé! ßİLiyorumm qüLüyorsun! Hér adımım daha Dériné, ÖLÜYORUM

' Kayßéttim akLımı , ßana müsadé..

' yüzümé yapı$mı$ ßu yaLanın izLérini hanqi makyajLa kapataßiLirsin

' saLakLık doqu$tansa qizLéméyin ßırakın daqınık kaLsın

' qooqLé'a ßaktık ßéyéféndi. Siz ßir hiçmi$siniz...

' ßi avuç kaLp yétér yaLnzLıma...

' kndmi sıradan ßi saat oLrk hisédiorm...zamanın knDysym sadécé qéçiOrm..

' ßéni sévdiqiné tékrar inandıraßiLirmisin..?

' HyR iStéMém ß1R ßa$kSnı YaLnazda Ayaqa kaLkaßiLirim..!

' Sénnn Duyduqum én qüZéL CümLénin én qüZéL Öznésisin <3

' Hér $éy qizLi ya$anr! Taßı yasanıcak séyLér warsa..

"Kéfénlédim Masala Ait Ne Varsa..Gömdüm Onca Yaşanmışlığı Karanlıklara..!"

isteme ßeni ; YasakLarLa ßogu$urSun, EngeLLerLe DoLuyum...

' iLk deFa inaNıR oLduM aşKa , oDa baNa daRbesiNi vuRdu..baK şiMdi yaRım kaLdıM yiNe..biLeMeM beLKide 0 böLe MuTLu !!!!!!

' düşüNmek zoR qeLdi daLdım yannızLıa..

' €n iyiSi yannızLık o ßeni hiiÇ terKetmedi..

' ßeni hayaLLerimin ßittiqi yere aSın!

Bu sOndu// dünyamda Séndén kaLan hiçbi$éyé yéR yoq Artıq ..! ho$çaqal alı$qanlığım...]]Seni bıraqtıM[[
şekilli msn nickleri , msn nickleri
SaNa DéRdiMi anLatmk isTedm Sén kéNdiNi dinLédN..HakLıydıN..! chOk anLamLıydn..

' soNa saRan bozuK kasétLer gibi hayaT.. umuT yoK sénDén başKa..

haYalléRİm yK oLdu KoydUum YéRdé ykTu hçßiRi..!

Umut oLdukça héR yéNi qün Yéni ßir ßşLanqıçtR..

' güLLeRim devRiLiyoR gençLiğim savRuLuyoR vedaLaR yoRdu beni biLdiğin gibi değiL...

insanLıqK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

' yoqK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içhinn !

KenDimi KapaDım ßi odaYa ßitti aKsiyonLaRım,seN yoKKen yaNımDa DuRuR hayaTa daiR fonKsiyonLaRım

'beLki umrunda biLe deiL ama ben sensizLii sewmedim..

O $mdi çk uZkLaRda... yk hYtımda.. rüYaLrmDa..

Sén hç sévdiNmi !? Hiç séwLdinmi !? Kawuştm déRkn téRkedLdin Mİ !?
şekilli msn nickleri , msn nickleri
'a$k ciddi 1akıL hastaLığıdır..o yüzden ßen piskopatımm
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları