Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Nefret yazıları

| 12 Mart 2008 Çarşamba | |
-/...ya şmdi tut ellermdn ya da bi dha söz etme özlemkten çok çok çok karışığm ztn....

-çok çok çok karışığm /hyt beni çözer misin?....

-NicK Şuan MeşguL..

-Hayatıma Fön Çeksem Düzelir Mi ?

-Bir GözLerim Wardı GözyaŞım KaLdı

S€ni ben değil gözl€rim seçti, onlar sevdi onlar ßeğendi. Sen benim değil onlarınsın gittiysen bana ne onlar ağlasın...

Seni kaybetmemekte kararliyim. Kararlarimda israrliyim. Israrlarimda inatçiyim. Inatlarimdan da VAZGEÇMEM...

sevmek ölmektir bence bende sevmiştim ölmeden önce..

Ilk seferde kazamazsan, suçu amirlerine at, ikinci seferde kazamazsan hile yap, üçüncü seferde kazanamazsan vazgeç, salakligin alemi yok.

Kendini mutlu hissediyorsan, bir yerde yine bir salaklik yaptin ve farkinda degilsin demektir.

aşk aynı yatakta değil ayrı yatakta aynı tüyayı görmektir.

nickini bile görmek istemi yorum oturum açmasan iy i edersin kişisel iletim sana ağır mı geldi şifreni mi kırdım afedersin !!

laf sokmaya çalışma kapak olursun uğraşma etiket olursun sırnaşma kendini yerde bulursun kendin ol ki belki yanımda yer bulrsun

Gözleri uzaklıklar değil, bazen de göze alamadığımız yakınlıklar acıtır..

-...eLimde parçaLnmams bir hyat var asLnda...

- !!...hyt byLe cızZ yaPıyr adamıh...!!

-DepRe$iqq

-!!...gülüslerim vrdı bnm.. bn kimm bn nerdeim??...!!

-Gün geceye warmadan, toz duman eder bu $ehir.. YaLnızLığa inat ikLimLer dei$ir ! Ah, her mewsim bana sonbahar yaprak dökümü ..

-herkes bi maazeret yazmis yk yemekteyim yok disardayim yok doncem ama hayat mazeret kabul etmiyo..

-SÖZ Bizde øRTAM Bizde TAKLİT yøk Bizde MEVZUDA Takmıyøruz Geri VİTESE ! KømaLardayıZ efkarLIyIZ

-Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi Kayßettim '

-¢atlAq And Denqesizz..

-..GözLermi Kptsm Yznü Görr müym GndzLeri uztSm geceLer Bi KördüğM..!!!

__Yasamak hiç Bu KaDaR agıR GeLMeMisTi__

-..doğrular acıdır,gerçekler ise acıtır ..

-kesin olanın değil ihtimalin peşine düş,ölüm kesin hayat ihtimal.

-.. ßen dü$mekten yoruLdum, kaLkmıorum artık !

:-# ß$na uğrşma bkrsn sende bkrsn

-!!! ...qöM KederR ve qöz ya$Lrını.. ßelki ßöyLesi,daha iidr ..

-! KimseLer biLmes, ßu ßir Kördüğüm !

-okuL ßa$LadıH hAliMiz DumAn..

-A$k Yarı yoLda kaLdı NeyLeyim ! Korkmuorum ßen ßuyum, ßöyLeyiM !!!

-geL senh birdhe bna sorh..

-Bir GözLerim Wardı GözyaŞım KaLdı.. :'( Son İLacım Wardı O da Sensiz KaLdı..Bitti Yüreğimde Acısı KaLdı..

-CeSarE†imiN ßi††iĞi yErdE £SaRe†iM ßa$Lar..

-yakLaşma uzakLaş didik didik ëdërîM hayatıñı ßëñdëñ ßaşkasıña yaşatmam sëñî tarîhîñî vururum añıLarıñı asarım yûrëqînë sapLarım këñdimi

-Sessizlik,sensizlik uslandırdı beni...O deli kız gitti, masum bir çocuk yerleşti içime..Dokunsalar ağlayacak gibi bugünlerde !!

-ßu sewdayı kaLßime gömdüm we Sen öLdün..

-kaR$ıLıqsıs duyguLar nefRet kusaR.ben gidiiim ßu gece buRası ßana Dar !haDe bye bye=))

-HaYaT YiNe...; gIrIş, GeLiŞmE, sOnUç.. GiRiŞ ; NeDeNsIz... GeLiŞmE ; ÜmItSiZ...SoNuÇ ; GeReKsIz..........

-Boşver konuşma bir dön bak arkana yaşanmamış olanlar pişmanlık aslında yoksun zamanla akrep dolandıkça yelkovan yorulmaz kalbin yorulsada ...

-dönme ihtimaLi yoq artıq, o qüLü$Lér dü$ oLduu!!!

-sni unutmak için and içtim.. qözLérin qéLdi akLıma wazqéçtim..

-Ndn insanlar bu kdr acımasız, ndn dostun dşmanndn farksz, ndn kybdnce değrler anlaşlr, ndn güçLü hep duyguLrLa oynaşr?!

-Unutacaktım.. Ama Lanet oLsn !! Kı-ya-ma-dım!! Oysa ben seni sewmeLere doyamadım ...

-SiLdim anıLarımdan seni.. Hiç merak etmiorum, sewio musun artık beni.. Kafam, ruhum, bedenim sensiz!! Eminim, mutLusundr ßnsiz..!

-Nefret.. Nefret ediorum sndn!! Nefret edeceğim ismini söyLeyenLerden, senden bahsedenLerden.!!

-ßitmez dediğim her $ey bitti, gitmez dediğim herkesin gittiği gibi..

-Ne çok öğrndi bu gönüL ne çok söndü, ne çok yandı.. Her defasnda bu SoN sendı ama aLdndı.. ßu gönüL uyandı, bu sabah yndn b$Ldı..!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları