Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Komple nickler

| 7 Mart 2008 Cuma | |
ÖGRENIRKEN HASRETINLE SEVISMEYI GÖZ YASLARIM AKABILIRLER ÖZGÜRCE ICMDE ÖYLE GÜZELSİNKİ ONU KİRLETMEYEYECEGİM SENİNLE

Biz sevdiğimizi,öpücük niyetine değil,ALLAH'ın bir emaneti bilip,aynı yastıkta ömür sürmek için severiz

sen seversin sevdiğin seni sevmez gider başka birine aşik olup başka birini sever başka biride onu SEVMEZ

Hepsi gidici sen kalıcı,hepsi anlık sen hayat boyu,hepsi çocukca sen gerçekce,hepsi öylesine sen ölesiye.Ağlama belki bir yerlerde bir gülüşün için yaşayan wardır

seni benden çok seven bulabilirsen ben seni unutmaya razıyım

öyle birini sewki,sen onun için ölmeye hazırlanırken,o senin için çoktan ölmüş olsun.

aşk bir sudur iç iç kudur fazla içme musluk suyudur

sen seni seveni göremeyecek kadar körsen seni sevende aşkını söyleyemeyecek kadar gururludur

ısıgının vurdugu kumsala kırık bır dal ucu ile SENİ SEWİYORUM yazmak isterdim ama senin hırçın bir dalga olup ta gelip onu silmen den korkuyorum

hayatıma geldin tüm çorak çöller yeşerdi sanki yeryüzünde ağlayan çocuk kalmadı güldü toprak güldü gökyüzü mavi daha mavi yeşil daha yeşil şimdi seninle

bugün hiç yüz vermedim güneşe.seni anlatıp hava attım çiçeklere.adını yazdım göğün en yüksek tepesine bir de bağırdım duydun mu seni çok seviyorum diye

sevmek kasırgada kalmış gül misali masum dikenlerini rüzgara karşı savurmuş seningibi

aglamayi bil, gülmeyi unutma, sevmeyi bil sevilmeden yapma, beni hatirla demiyom ama unutma

HAYATTA BİR YANLIŞI BİRKERE YAP ÇÜNKÜ YAPILACAK DAHA ÇOK YANLIŞ VAR

bin yıl ömrüm olsa bin yıl seniseverim bin yıl senin olsam bin yıl daha isderim

aldığımda son nefesimdin sen benim, verdiğim de ise ecelim olmuşsun

seni sensiz yasamak inan çok gücüme gıdıyor

sevilen seveni sevseydi seven kör sevilen nankör olmazdı

sevgi seni görmekle değil seni hissetmekle başlar

Ben sensiz geçen günlerime yanarken,belki sen bensizliğe sevineçeksin.Ama şunu unutma ki birtanem;bir gün sen de SEVECEKSİN

ASKIMI DAGLARA YAZACAKTIM.ASKIMDAN BÜYÜK DAĞ BULAMADIM

okyanusları bir bardağa sığdırabilir misin? ya yıldızları? ama ben küçücük kalbime sana olansevgimi sığdırdım okyanuslardan büyük yıldızlardan çok olmasına rağmen
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları