Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Komik msn sözleri

| 19 Mart 2008 Çarşamba | |
gel bana çUkUlata sevgiLimm

_ Kaderde varsa DÜZÜLMEK neye yarar ÜZÜLMEK !? (7-0) FB GS MAÇI İÇn

√ ßirak Ellerimi Üc Satır Yazicam, Üc Satirda Sen! ßırak Gözlerimi Dört Yana ßakicam, Dört Yanda Sen! ßirak YüreĞimi ßin Kere Sevicem, ßin Kerede Sen.!
√ Kabadayılıkta Yoktur Gözümüz; Dalımızı Kıranın Ağacını Kökünden Sökeriz…!!
√ InsanLarın Yaptığı Sahte Paraların Sayısı Kadar , Paranın da Sahte Yaptığı Insanlar Vardır…

Bir gün titreyerek uyanirsan bil ki resmini optügüm gündür. Ama bir gün sebebsiz yere gozyaslarin akarsa, bil ki oldügüm gündür.

SessiZ Bir ürperiş HaLindeyim..Kimsesiz ve yanLızz Biryerlerdeyim

GözLerin beni kalabalıkta aramasın!! BiLki insanLarın olmadığı bir yerdeym!!

MutluluK ßiR ÇimendiR ßastığıN YerDe ßiteR, YalnızlıK GittiğiN YoldaN GeliR.."

Hayatın ayağına getirdiği Tüm fırsatları değerlendir..Çünkü ikinci bir fırsat içinn sen hayatın ayağına gider ve boş dönersin! (çok hosuma gitti )

—duydum ki beni unutsun demişsin ama hiç düşündün mü hatırlanmaya değer misin?


ayy hatırlamıorum ama sen benim eski sevgiLimmiydin??Hee hatırladım yaa sen sokak köşeleriniin müdavimi bir serseriydin!!

fedakâr olan almadan verendir yürekli olan kendini bilendir mutlu olan yaşamayı sevendir unutulmayan bir dost ömre bedeldir

Bir Tebessüm bazen..seni bana hatırlatan..Bir seslenişin bazen bana seni anımsatan..

—sana doğru bir kelebek uçurdum dağları denizleri aştı seni buldu yanağına bir öpücük kondurdu hissetin mi?.

öLüm parmakLarının ucunda..Tetiğini çekmiş oLduğunn o Tabancada!!

WeLcome To Darkness Life!

Princess of DarknesSs...

she LoweS He Toys..

Daha boyun 1 karış...peşimde dolaşacağına otur dersne çalış..!

Aramızdaki mesafe uzak olsun bir şehir kadar..Kafamızdaki o ''mutlu'' çerçeve yok oLsa neye Yarar?

İçine dert oLacak sana son Bakışım..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları