Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Güzel msn nickleri

| 30 Mart 2008 Pazar | , |
Güzel msn nickleri , msn nickleri
Gözlerimin içine bakamadınız içiniz hep fesattı.
Karmakarışıklaşmaktayım,neyseki ayaktayım.
Yüzün yüzüme baka baka kızarır,düzün tersine karışır.
Bir yanlışı iki kez afladım,üç etti elvedaladım.
Sakin ol hayat lutfen ustume gelme sende
Neyin var hislerim aynı dün gibi Benim dünüm var yarınım var zehir gibi …
Netten 50 MB’lik bir dosya indirirken, bitmesine
iki dakika kala elektrikler kesile de mosmor ol inşallah
ne şekil için werenle nede weren için şekilden şekile girenle işim olmas
susma!çok soru sorma!adamı bunaltma!hesapsız yere sorun yaratma!dinle!anla!we yargılama!
Güzel msn nickleri , msn nickleri
bni bi sn anladın snde yanlış anladın
sn yüzme bilmesen we denize girsen batmazsın çünkü tipin kayık
herşeyi sorduğum hyt bni rahat bırak
ayakkabının kalleşi ayağı arkadan wurur
sna canımdan can werdim daha n yapacaktım! bizi yaratan dururken sna mı tapacaktımm!!!
HaDi BuDa Sana KaPak oLsun sékLin YokTu SékLin oLsun..2'Léa YoLun aCik olsun
Neyi-m- oldugunu buldum sonunda... Sen beni-m- Iyelik eki-m-sin
on bin resme dahil olsan bn weririm en iii pozu
yapma be sevgilim marionun bile 3 canı var
Biliyorsun talebeyim,haftaarası gelemem, cumartesi annem evde pazar babaannemde, hele ikimizi görürlerse seyret sinemayı evde, Anlasana BE İBNE benim gözüm yok sende....
şişman arabadan atladı kavun karpuz patladı
Şu Anda YazmaYa ÇalışaCagınıs ßen vaR yHa aH o ßen aaH faRzedinKi ÇevRimdışıYım...
SUAN KONUSMAYA BASLAYACAGINIZ KİŞİ ASLINDA ARKADASLARIYLA RENKLİ İSTOP OYNAMAKTADIR
alayınız sıraya geçsin kralınız bi adım öne çıksın
yağmurum rüzgarım aşkın karakızıyım tabiii sewileceğim
söz werirmisin söyle hp gülermisin böyle çok sewermisin aşk werirmisin sdece bni hissedermisin gidermisin üzermisin söyle hpmi böylesin kimse bilmesin durduğum yerde uçuyor gibiyim
kirlenmiş hayatlarınızla benden uzak durun
bni bilen bilir bilmeyen kendi bilir
tek kusurum kusursuzluğum
Güzel msn nickleri , msn nickleri
saçlarım ipek gibi kokum bebek gibi ne baqıosun inek gibi
Rockçı olup Kafa Sallama,Rapci olup oranı buranı sallama,aç müslümü dinle ama coşma
gitme yoqsa katlederim bizim yan komşuları sonra polise derim öldürmüş masumları
acıyı çeken anlar hesabını ödetir ödedidim çok ağır dibine kdr aşkı yaşar bu gönül yaşarım bir ömür yaşarım yaşatırsa gönül
Beni sevmek için programlanma devrelerini yakarım
burda çok felsefik bir bir yazı yazdıını düşün. ne sen yorul ne ben yorulim
bir kalem beni anlatabilir. peki beni kaleme kim anlatabilir
SusuN ..! :S / KonuşmayıN / :S / Don'T SpeaK :S / DIDIDI yapmayın be! yeter! :S :.
NicK Şuan MeşguL
Artık Vursanda öLmem
Aklımdan geçen sözler, kalbimden gelen sesler, hepsi bir orman oldu, bir kibritle yok oldu...
Kafay| ¢èkèrkèn Ì¢ínè Ald|ğ|n Èn Vèrímlí Døzdum
Ne ZaMaN dUraCak biLmem KafaMıN döNMe doLapLarı , İNeCeK vaR durDuruN düNYaYı !!!
Bileğimi Kestim Kan Var Mı Baktım..
Soğuk Bir Beden Var Duyguları Astım...
Ellerimde Darbeler..Ömür Ömrümü Aştı..
İstesem Beni Öldürür Müsün Aşkım...?
Önceki sevgilim Google gibi çok bilmişti, şimdi ki YouTube kadar eğlenceli..
Ama aradığım kız hala anasının portalından çıkmadı...
Güzel msn nickleri , msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları