Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Farklı msn nickleri

| 29 Mart 2008 Cumartesi | , |
Farklı msn nickleri ,msn nickleri

Aşka... Rüzgara... Ayrılığa... Zamana... eyvallah...


ölümbaz öpüşler kusuyorum ceplerime kendimi suçüstü yakalıyorum...



avlunda bıraktığım az kullanılmış intiharları deniyorum...


ne vakit nikotinli ellerinden yola çıksam susuşuna kan döküyor gözlerim sen gözüne çiğ kaçtı sanıyorsun...


can kaybından ölüyorum cenazemde namaz kılacağım...


şakağımda intihar acemisi bir şairin delilik provaları


o gece yüreğimden sağ çıksaydın eğer ölen ben olurdum o gece hayatın lekesiz bir anında seni intihar ettim şimdi katil benim...


bir hayatın özetini bırakıp avuçlarıma şimdi gidiyorsun... git...


daha ayrılığa bile çarpmadan aşk bizden döndü...


bir yılan gibi soktun koynuma kimsesiz geceleri....


artık ölüm sana dokunamamaktan kötü değil....


Her Aşk Katilidir Bir Öncekinin...


yastığımın altında yalnızlığım var ...


ama nafile.. hiçbir kalem ve hiçbir ben, sonraki sayfada aynı sen’i bulamıyoruz...


İsmin içimde titriyor, sesin sesime düşüyor; ses veriyorum... Oysa sen en sağır yarasın yüreğimde...


alişmak ölümdür...sanki hiç ölmedik...tanrinin gögsümüze taktigi bir nişandır ölüm...


Söyle! Bendeki SENİ nereye sakladın…


Bir gülüşe kaç gözyaşı sıar?!..


Sensizlik anlattı seni… sustum… dinledim… ii esberlemiş repliklerimi…


Senle başlayan kelimeleri dilimden sakındım...


Dün gece idam ettiler ihaneti duydunus mu


Ağladım göskapaklarım bilmedi ağladııımı...


Hüsün Fabrikası…
Farklı msn nickleri ,msn nickleri

Kan kırmısı bi boşukta sırt üstü yüsüyorum…


Sevdiğim, tabutum, ak kefenim; Derin ve dar mezar çukurum benim...


Yeni bir kalıba dök, beni arıt bir potada... Geçmişim saklı ama geleceğim ortada...


Kabahatinden daha büyüktür özürü; Yüreğimin aşık olmaktan ötürü...


Yüreğime benzin döküp kibrit çakan; Ey usta kundakçım iz bırakmayan!


Kumar borcum, yani namusumsun; Masum değil, iflah etmez tutkumsun...


Aşk bütün kötülüklerin anasıdır. Her aşk sonunda bir bozgun anısıdır....


Seninle içimde bir yakın ölüm sevinci; Sen vaktini şaşmazsın salgınlar gecikmeli...

Farklı msn nickleri ,msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları