Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Etkileyici msn sözleri

| 22 Mart 2008 Cumartesi | , |
etkileyici msn nickleri

eskiden...
hayat Çok Başkaydı...
ve Sen...
tüm Hayaller içinde Tek Gerçeğimdin !!!
şimdi ise...
hayat Bambaşka...
ve Sen...
tüm Gerçekler içinde Tek Hayalimsin !! !

msn nickleri

+


Git kendini fazla sevdirmeden...


+


öLüNcE ÖsLeR mİiM SeNi ?
sEn öLdÜrDüN BeNi aMa
bEn hAlA ÖzLüYoRuM SeNi...

+

sEvGiLeR VaR BaKtIğIn bAkIş gİbİ...
BeNiM SeVgİm iSe eRzURuMdA KIş gİbİ...

+

SeNi sEvİyOrUm
bAk iŞtE SöYlÜyOrUm
hEp öZlÜyOrUm
AmA KmSeLeRe sOrAmIyOrUm...

+

göZlErİn MüHüRlÜ Bir kİlİT VuRdu gÖnLüMe..
sEnDeN BaŞKaSıNı sEwEMiOrUm..aCAbA NiYe ?


+

nEfESin kAdAr yAkN OLsAmDa bN SaNa..
yIlDıZlAr kAdAr uZaK OLdUn sEn bAnA..


+


MaSaMdAkİ KuM SaAti sEnİ HaTıRLaTıYoR...
DüŞeN HerBiR KuM TaNeSİ GöZyAşlArImI SiLiYoR..


+


-ÖleN BenDiM giDeNse SenDiN…


+



ßir çıLgın gißi $imDi hayaTım..Ne sEvgim kaLdı ..nE göZya$Larım...!!:


+


__________________________________________________ ____________________________________


Sevgim Büyüdükçe,
Ben Küçüldüm Çocuk Oldum. . .


,,,,

Taş Duvarlarar Ördüm Gine Etrafıma
Kimseyi Kalbime Almaz Oldum. . .


,,,,

Sevgimi,
Döndürdünüz Beni Eski Halimee
Yine Aynıyım,
Gözyaşlarım ve Yalnızlığımla
BaŞBaŞaYıM...


,,,,


HayaT DeneN EkmekteN BiR DilimdiM BeN De YendiM...


,,,


Yıkıldın, yakıldın devrim dediler,
Soysuzlaştırıldın evrim dediler,
Bozkurt'a it, ite yavrum dediler,
Kalk, doğrul, yerinden yürü. Geç öne!
UYAN EY TÜRK KENDİNE DÖNMEYİ DENE!..


,,,,



GüNé$ D0ğDu ,
DéRKén
ßiR Dé ßaKTım
KaRaNLıKLaR ÇöKmü$ $éHRiN üStüNé
ßuRaLaRDa ayaZ VaR ! =/


,,,,



Ardımdan deli diyorlar,belki de yalan değil.....


,,,,,



Yagmuru sevdiğini söylüyorsun
ama yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun

Güneşi sevdiğini söylüyorsun
ama güneş açınca gölgeye kaçıyorsun

Rüzgarı sevdigini söylüyorsun
Rüzgar çıkınca pencereni örtüyorsun

İşte bundan korkuyorum


Çünkü beni de sevdigini söylüyorsun .....
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları