Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Etkileyici msn yazıları

| 16 Mart 2008 Pazar | |
вєη zαтєη ∂üşмüşüм кαℓ∂ıяαмℓαя уαтαgıм σℓмυѕυм gєℓ вı∂є ѕєη νυя
NaSıL OlSa aLıStIm bEn bU SeRt rUzGaRlArA DeLgEc gIbI dElEcEkSiN SeNdE RuHuMu bIlIoRuM DuRmA GeL BıDe sEn vUr
83n 8ö13 d39ı1dım n3 24m4n k4y801dum ru294r14 d4n5 3d3rdım n3 2mn 54vru1dum 8ır 535 duydum 93(mı5 2mnd4n

BeN BöLe dEgIlDıM Ne zAmAn kAyBoLdUm rUzGaRlA DaNs eDeRdIm nE ZmN SaVrUlDuM BıR SeS DuYdUm gEcMıS ZmNdAn
ßıŔÁQ ĎıŐŔÚМ ßÚ ĶüçüĶ ŔĔŚМĨ ŶĔŤМĔŹ ßıŹĔ ßÚ ĶÚČÚĶ ĔŚıŃŤı ŃĔŔĎĔ ŤöŔРüĹĔŃĎıŃ ßŐĹĔ ŐĹМÁŚŚ ĎıŐŔ ŤÚŤÚР ÁŶÁĶ ßĨĹĔĞĨŃĨ

нαуαℓℓєя кαяαηℓıк вıя σ∂α∂α göℓgєѕιуℓє вıяℓıктє ѕαкℓαηıρ яυуαηα gıямєктє∂ıя

∂üşℓєяιм∂є ѕσηυ σℓмαуαη вıя ƒıяαя ναямıѕ мєgєя кαяαηℓıкℓαяıη ı¢ıη∂є göя∂üğüм вιя нαуαℓѕıη
кαяα кαвυѕн уıηє αкнѕαм уємєgıη∂є вız∂є кαяαηℓıктα ѕσgυктα вєℓкнı ѕєѕѕız νє υzαктα уαgмυя мυтѕυzн αу α¢ı ı¢ıη∂є


¢αмυямυ ѕüямєк ιѕтισяѕυη вαѕкαѕıηı ∂υуgυℓαяıηα öη¢є ѕєηıη єℓℓєяıη кıяℓєηє¢єк ѕυуℓαмı gı∂ıσяѕυη вıя вαѕкαѕıηıη уαηαя уυяєgıηє σ уυяєктє нєρ уєηıк σℓα¢αк ѕαηα вıℓмє∂ıgıη вıя ѕєу
GöZlErImIz vAr aMa gOrMeK IsTeMeDıKcE YuReKlEmIz vAr aMa hIsSeTmEdIkCe....
ѕєηıηℓє вıяℓıктє кαувσℓαηℓαяı αяıσяυм вαѕкα ѕєуℓєя∂є...

кιι мüмqüη ∂єgιℓ νє αѕнℓα∂α σℓмα∂ı αѕнℓα gєя¢нєğι уαşнαηмα∂ı нєρѕι αѕнℓıη∂α вıя яüуαу∂ı...

кıмℓєя уαℓαηѕız кı σηℓαя αgℓαѕıη уαℓαη∂αη кıм öℓмüş zαмαη∂αη кıм кσякмυѕ
кєуƒıη кαℓмαмıѕѕα ѕυѕαя вυ ѕαякıℓαя ∂ıѕαя∂α gєzѕєη∂є яєηкℓєя ѕσℓαя ѕєвєвıη кαℓмα∂ıуѕα αgαя σℓмαк ız∂ıяαρѕα уυzυη∂є мαѕкєуℓє gє¢єη уıℓℓαя
кαувєттıк ѕєνєякєη уσяυℓ∂υgυм ∂єηєякєη вαηα ѕαвıяℓαя ∂ıℓєя∂ıη ѕєη ρєѕ єттıη вєη∂єη єякєη

İnsanoğLu yaLnız geLir bu dünyaya YaLnız Göçer... Ben SeninLe geLmişim sensiz öLmem..


Bebeğim hep seveceğiz, Aşk yoLunda Gideceğiz, Gerekirse öLeceğiz, Çünkü biz yeminLiyiz..



kraLıN yaNnda kraLiçe oLmq varKeN soyTarıNN yaNnda maskara oLmA
Hadi bir toğum ek yüreğime..Açan fidanlar haykırsın aşkımı sana ömrümce..
Süslü aşk kelimeleri yok bisde bakışımız yeter gerçekten sevene...
Kiminè ßatsın, Kimini Kıskandırsın Hiç ßişè umrumda dèil ! Sèn varsın İştè o Yètèr...!
Saçımı B£yaza Boyayan Hayat R£ssamının £LL€ri Kadar Kahp£dir T£kmEsi KadErin..!!

.|͇͇͇̿̿̿ |͇͇͇͇̿̿̿̿| |̿̿ V ̿̿| |̶̶͇͇͇̿̿̿̿̿|̿̿ |͇͇͇͇̿̿̿̿| |̿̿ V ̿̿| |̶̶͇͇̿̿̿


2 $£y£ !nAnıRıM
ayNAyA baKTıgIMDa göRDÜğüM£
yuKARı baKTIgıMDa gÖr£m£d!gİm£

ne zaman eskiyor sevgiler? ödenen bedellerin acısı geçince mi?
Coq yoL aLdm senden sonra neLer aştı bu qönLümMm...
KIzgınsan biteR... Mutluysan güzeLL.. Üzgünsenn GeçeR...
acı ceke ceke acı wermeyı örendık
Gir kanıma ben zaten sarhoşum. . . .
Şimdi gördüm gerçeği , şeytanların mitingi , ellerinde silahlar vurdular melekleri ....

Duslerim gercek gercegim yaLan.. DeLi kizim Uyan!



BaTık GEMinİN KAptANı
KALBİNİN SAHİBİNE EMANET OL

şarkı söyle Göm gitsin..Göm gitsin acıları.. Göm gitsin yalnızlığı.. Göm gitsin herşeyi...


Ardımdan deLi diyoRLaR .. ßeLkidE yaLan dEğiL .. ?

Gêcê måhKµm øLåñ qµñdµz Håkìm øLåmåZ

SiLémiyOrsân, KârâLıycâkSın!.
Suyun Intiharidir § ê £ â £ ê . .
+++suskunlugumuz korkumuzdan değil asaletimizdendir
+++İntikam yolunda trafik yoktur
کєи кαℓвίм∂єи gєçтίи, کıятıмı ραяçαℓαуıρ çıкαи кυяگυи мίکαℓί... کєи вαиα вєиίмℓє ίнαиєт єттιи!
єℓℓєяίи αگкı кαçмıگ کєиίи gǿzℓєяίиє... вυ ∂єƒα ''вαиα'' мüکα∂є...
υzαкℓıк ιηѕαηıη ιçιη∂єкι уαηℓızℓıктα gιzℓι∂ιя...
vazgeçsen olmuyor ölsen olmuyor....
dün sanki hiç olmamış gibi ölüm sıcak karşılıo beni yalnısca elveda dieceim şimdi.....
UzaK DuR YaKıNıMa..Bu MesaFe Beni BoZaR..
KimseLeR YaNaŞMaSıN..YaLnızLık PayLaşıLmaZ..
beNi kaça böLerseN böL... yiNe seNi 2ye katLarım

öуℓє вι нут уşα∂ıмкι ¢ηηєтι∂є gя∂м ¢єнєηηємι∂є..öуℓє вι αşк уαşα∂ıм кι тυткυуυ∂α gя∂м ρєѕ єтмєуι∂є
qöZ ßoYamaYa ÇaLı$Ma,,,, ßén!M DüNYam zaTi RenGaRenk..!!!..
  • bNa karanLıqı öqreTmedeN ßtüN ışıkLarımı sönDürdün..!!
Ne aGLaMaKTaN GoZ YaSLaRiM BiTTi.. NeDe iCiMDeKi aCi DiNDi..
  • вєи уαşαddıкçα єи çıLdıя
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları