Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Duygusal msn nickleri

| 16 Mart 2008 Pazar | |
" DöNüŞ YoK Kİ HeR HaTaDaN GöZLeRdE bİtMiŞsE YüReKtE ArAnMaZ İNaN..!

Bu kadar koLaymı Bitecekti Büyükk AsKımızzz çok üzüldüm.. Ağlamaktan Gözyaşlarım Kurudu...

SiLmeye caLıstıkca Dha cokk akLımdasınn!...

Snmio icimie Bu Zmnsız AyrıLıq...

Ya Yeniden Sweymm yada defterden siLeyimm!...

Senin icin öLür[d]üm....

Yasadıqm en büyük mutLuLuq cektigim en büyük acısınn...

Sigara kadr zrarLısın cektikce yaktınn....

Smdi eLimi tutsaydın sarıLsaydınn eskisi Gbiii

İsmin Gectigi anda Kfn karsıp GzLerin doLdumu silerkn agLadgm roL kestigm roman Bu!..

Herkse yaLn söyLe kendine skn söyLeme swiosun yinedee

Oynanan Son Perdeydi Hersey Sona erdi SiL unut Bni Kapattım o Perdeyii

GüLmq uzun Zmndır yaptıgm RoL

Swiorum yaLn yok UmtLanma Ask Bitti!..

UmtLrm Btti Derim iciMe Gömerm Snii....

ßeßeim Sensis Gecms oLdu GnLerr

Bırkma bni birdaha öLüm oLsa sonundaa


Gözyaşlarım daha da bulandırdı göremediğim yarınımı.

Satamadım elimde kalan sevqileri kimseye.

Hoşcakallarında saklı Vedalarım.

ßen sendeyim. Sen nerdesin?

Kelimelerle oynarken Seninle Kalplerimizi Kanattık!!

Uzansam Hayallere dokunurum sandım ßak !

Sstum hayat istediğin gbi qel.

ѕöz ßιттι şιмdι ѕυѕмα zαмαиı !!

dιLѕιzdıя ßєиιм ѕєνмєLєяιм...özLєує¢єğιмι ßιLѕємdє ѕєѕѕιzdıя gιdιşLєяιм...υмυdυм ιѕуαиdα ιѕуαиıм кαяαиLıктα..

Seni unutmak koLay oLsaydı,
GüLen yüzümün ardında sakLadığım kaLbim
HaLa o bakışLara vurgun oLmazdı...


ℓαηєт єттιм уαѕα∂ιgιм ση¢α α$кℓαяα ѕαкιη ∂öηмєуιη gєяι кüѕкüηüм вαкι$ℓαяα!!

SeVmeq ELßette GüseL Seni Sevmem >YanLısHtı>

seni içimden çıkarmaları için beni partçalayıp yakmalılarki küllerimi ayrı ayrı alıp engin denizlere atmalarki köhne koca dünyada seni benden ayırabilsinler!...

Bugünümde yanımda oLmayan yarınımda hiç oLmasın !


ßana Şımarık Diyenin DiLini Koparır,Eline Veririm !



İnzivaya Çekilmiş Bir Çok Şehrin Ortasında Bıraktım SEni,Seni TERk EdeLi Çok OLdu.



YANGINLAR YAKMADI GÖZLERİN KADAR

edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları