Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Kızgın

| 4 Şubat 2008 Pazartesi | |
Birlikte Yaşayabileceğin Biriyle Değil, Onsuz Yaşayamayacağın Biriyle Ol. Gelip Boşluk Dolduranlardan Değil, Gittiğinde Yeri Dolmayanlardan Olsun.

DALGALARCA DALGALANDIM RUZGARCA ESTIM YUREGIMI SANA GETIRDIM SEN CAN ISTEMISSIN CANDAN DA OTE DOSTUM YUREGIMI SANA GETIRDIM

Aşk bir duygu olarak göz, gönül ve kulak menfezleriyle insanın iç alemlerine akar; vuslata dekde bir baraj gibi şişer, bir çığ gibi büyür, ve bir alev gibi onun her yanını sarar.

Aşk vuslatla noktalanınca her şey durgunlaşmaya yüz tutar; ateş, söner baraj boşalır, çığda dağılır gider.

Eğer Mutlu Olmak istersen Karanlığı Seç Çünkü Karanlık Daima Mutluluktur ..


Gül bahçeleriyle süslenmiş etrafın, Tabi görebilirsen

Gerçek Mutluluk Kollarınla sarılabilmek değildir Sevdiğine.


Mutluluk Ellerinle dokunurken hissettiğindir, Dünyaya meydan okuyabilmek değildir

İçindekini haykırabilmektir doyasıya
Sevmek yada sevilmek değildir mutluluk
İçini birşeylerle doldurup hissedebilmektir.

Şarkılar yazılmış asırlardır söylenir El çırparak mutluluklar yaşanır sanılır

Karanlık hep mutsuzluk dolu sanılır
Elemler yaşanır göz yaşı akıtılır karanlıklara

beni kızdırma sperm bankasına giderim. bir sürü kardeş alırım sana.

sana ekmek üstü bulaşık deterjanını yoğurt diye yediririm haa.

Bak Kafamın Tasını attırma, jilet Manyağı Yaparım seni

Naber Lan Geyiq

Hayat Bana gülseydi Tiner Manyağı Olmazdık bea .

Senni Anan Koku içinmi Çıkartmış.

Paytak Paytak Yürüyen Adam

Kulağına Küpe Olsun .

pisqopat'mısın Diyo Ya lavuk

embesilliğini gizleyebilecek bi özelliğin var mı

Olmasa mektubun..yasdıkların olmasa kim inanır senle ayrıldığımısa...

sanma unutulur. kalp ağrısı zamanla....herşeyi unutarak...yaşanır sanma...

neydi bi arada tutan şey ikimizi...birleştiren şey.. ellerimizi...

bırak bana anlatma...imkansız sevgimizi...sevmek birşeyi...göze almaktı..

harcanmış zamanlar yeniden yaşanmaski.geç kaldıktan sonra...arama boşunaa....

merak ediyorum...ne yapacaksın...benden sonraki o alaycı gözlerin..eğlenerek bakacak mı başkasına aklın bendeyken hala...

bu yüzün arkasında saklıdır başka bir ben...derdini söylemeyen,kendini boğmuş bir ben...

gitmessen sana dokunurum sahiplenirim seni..sana aşkı yaşatırım.daha küçük aşklara katlanamazsın benle ölürsün.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları