Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Hazır nickler

| 3 Şubat 2008 Pazar | |
Bir cicek sev hic solmasin, bir dost sev arkandan vurmasin, bir yuva sec hic yikilmasin, bir sevgili sec seni hic unutmasin.
°(w)°Aylar_Geçsede_Yillar_Geçsede_Bir_Ömur_Böyle_G itsede_Ben_Seni_Unutamam°(w)°

Bir gün titreyerek uyanirsan bil ki resmini optügüm gündür. Ama bir gün gozyaslarin akarsa, bil ki oldügüm gündür.


Güldüm Aglattilar,Sevdim Aldattilar,Sarildim Biraktilar,Saolsun Dostlar,Sevenler,Sevilenler,Beni Zorla $air Yaptilar

(u)–[Vay Benim Deli Gönlum Yarali Ku$a Döndu Güvendigm Daglara Kar Yagdi Birer Birer]–(u)

Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina asta öldür beni NE OLUR!

Keske daglara gelincik olsaydimda, oksamasini bilen avuclarinin icinde solsaydim.

Delice sev,haince terket ama ALDATMA…(yoksa…)

Zaman,sevginin büyüklügünü anlatir.


Biraz seni bilirler, biraz beni Ama ne bilirler, Bu delinin seni deli gibi sevdigini.

Beni bos bir kutu farzet,icimi ise sevginle donat…

Günese adini buzla yazan biri olursa, bilki o seni benden çok seviyor.

Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce

Biraz seni bilirler, biraz beni Ama ne bilirler, Bu delinin seni deli gibi sevdigini.

Eger sen bana gozlerinle degilde kalbinle bakmis olsaydin seni ne kadar sevdigimi cok iyi anlardin.

Ben Seni Kalbimi Yazdim, Bu Kalp Durmadik Sürece O Yazi Silinmez.

Bu gözler seni gördü.Bu yürek seni sevdi.Bu ten seni hissetti. Ömrüm ise askim ugruna bitti

Sensizligi Gökteki Yýldýzklara yazmak isterdim sabah olunca kaybolsun diyé!!!

..::Live Your Own Life::...

Open Your Eyes Can`t You See I`m Not In Love.


...ℓιιѕтєη т۵ мy нєαят cаn у۵υ нєαя iт ѕιηg tєℓℓiηg mє t۵ gιvє u єvєяythιηg...

нєу мιѕтєя ∂נ ωσυℓ∂ уσυ тυяη тнє мυѕι¢ υρ

(F) They say in Heaven, Love comes First... We`ll make Heaven a Place on Earth (F)

(w)she`s lost inside. no place to go, to dry her eyes.(w)

_(8)nObOdy gOnna lOve me better,, I muSt stiCk with yOu 4-ever(_(L)

*I don`t need many friends, but those I have are real, together we`re down for life *

girls just want to have fun

I fOund a naMe,,a special name,,the name iS fOrever written in mY memOry,,!!(l)

you meet me as a stranger you take me as your friend i hope we wil meet in heaven where friendship never ends(F)

(F)I Don'T CaRe WhaT Pe0pLe SaY,I TurN ArOuD And WaLk AwaY(F)

Miss You InsiDe Me!(w)

I miss yOu,, every day mOre nD more(w) yOu remain in my hart(L)

Dreams cOme True, Just Believe In It__*

I Know You`re Here With Me.. And You`re Protecting Me For Bad Things.. But I Still Miss You(W)

*Just missing that moment of looking in your eyes.
(U)

уσυя ѕσηg ιη му нєα∂,. мαкєѕ мє тнιηк,. мαкєѕ мє ¢яу,. мαкєѕ мє мιѕѕ уσυ,... (W)(

(A)xxLittleAngelxx(A)

(6)Remember my name(6)....(6)You'll be screaming it later!!!!(6)

l) ηєνєя ωαηηα ℓєт уσυυ gσ _.xX (l)

(f) Life Is What You Choose (a) (f)
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları