Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Anne nickleri

| 26 Ocak 2008 Cumartesi | |
Artık sevmiyorum o güzeli, Onun için ağlamıyorum her gece, Hayal kurmuyorum yatarken, büyüdüm anne Hani dertleşirdik seninle, “yapma oğlum-ağlama” derdin, Kim bilir kaç kez göz yaşlarımı sildin kusura bakma anne Boşuna ağlamışım yıllarca, Değmezmiş gözyaşım o güzele, Yalancıymış o vefasızmış.haklıymısın anne Telefonlar sustu ne zamandır, Sevgilim kim bilir nerde? Bir zaman bana tapan kız, şimdi tanımıyor anne Aynada kendimi tanıyamıyorum, Ben bile dargınım yüzüme, Beni böyle çirkin doğurmamıştın oysa dünyaya yeniden getir anne Pembe rüyaları özledim ben, Uykular haram oldu gözüme, Kurtar beni bu kabustan, beni dizinde uyut anne Her seven sahte çıkıyor neden? Gelen de yalancı giden de, Bir daha sevmek mi yeniden!! tövbeler olsun anne Uzaklardan haber geldi bugün, O hayırsız bitirmiş okulu, Demek ki başarılı olmuş “ihanet” ve SEREFSİZ lik dersinde, TEBRİK EDEYİMMİ ANNE Sorma anne sorma, İçim yanıyor bugünlerde, evlenecekmiş benden sonra.. evlenecekmis anne Düğün varmış evlendi diyorlar, İçimde nefretin tortusu, KAYBOLURMU ANNE Buz kestim anne yüreğim soğuk!! Her seven yıkılır mı söyle? Sevgili dediğin bu kadar çabuk.. UNUTURMU ANNE İnanmak zormuş bu gerçeğe, Onun şimdi çocukları da olur... Allah bağışlasın ama… ANA OLMAK BU KADAR KOLAYMI ANNE Bıçağını sapladı sırtıma, Şimdi yüreğimde büyük bir leke!! “sevgilim” dediğim o kız aslında,KAHPEYMİŞ ANNE Merak etme ağlamıyorum, Sarhoş da değilim,İçim buruk sadece.... Kimsenin aşkında gözüm yok, Allah büyük diyorum, MUTLU OLSUN BE ANNE ... edit

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel yaaaaaaa

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları